اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در 20 خرداد
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 20 خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 09 June 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 20 خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :
بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/3/20 تقدیم حضور می گردد :

کشف 5 کیلوگرم تریاک در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 5 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو خبر داد .

سرهنگ حسن عنایتی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امرتهیه و توزیع موادمخد در سطح شهرستان بهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی متهمان به قاچاق موادمخدر شدند که با یک دستگاه خودرو اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر می کنند.

سرهنگ عنایتی با اشاره به هماهنگی قضائی از توقیف خودروی متهمان و دستگیری وی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهمان 5 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

 

کشف داروهای قاچاق در شهرستان بابل  

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 148 قلم انواع دارو و قرص هاي قاچاق از یک عطاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع داروهای شیمیایی و گیاهی غیر مجاز در پوشش یک واحد صنفی عطاری، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی پس از شناسایی این واحد صنفی متخلف به همراه نمایندگان شبکه بهداشت از این واحد صنفی بازدید کردند که در نتیجه آن 148 قلم از انواع داروهای گیاهی و شیمیایی غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: اقلام مکشوفه تحویل مرکز بهداشت، واحد صنفی پلمب و در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف 20 فقره سرقت در شهرستان جویبار

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 11سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 20فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات،50 موتور سیکلت و 16 خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

وی از دستگیری 16متهم تحت تعقیب مراجع قضائی در این طرح  خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 
مدیریت استرس

 استرس آن چیزی است که هنگامی که باور دارید، نمی توانید به طور موثری با یک موقعیت تهدید آمیز مواجه شوید آن را تجربه می کنید.

استرس آن چیزی است هنگامی که باور دارید نمی توانید به طور موثری با یک موقعیت تهدید آمیز مواجه شوید آن را تجربه می کنید. معنای این جمله آن است که هرگاه با رویداد یا موقعیتی مواجه می شوید آن را نسبت به توانایی های خود چالش برانگیز می یابید و استرس را تجربه می کنید.

اگر این رویداد یا موقعیت را به عنوان چیزی کم اهمیت ببینید احتمالاً تنها کمی استرس را تجربه می کنید، اما اگر آن موقعیت یا رویداد را به عنوان چیزی تهدید کننده و خارج از حد توانایی های خود ببینید احتمالاً تا حد زیادی احساس استرس می کنید.

بنابراین اجبار به انتظار برای اتوبوس وقتی مشکل کمبود وقت ندارید استرس کمی بر شما تحمیل می کند اما انتظار برای همان اتوبوس وقتی باید به زودی به فرودگاه برسید، استرس بسیار بیشتری ایجاد می کند.

از پا در آمدن در کار

برای بیشتر مردم شغل هایشان بزرگترین منبع استرس در زندگی شان است. ساعات کشنده کار ، ساعات طولانی رفت و آمد به محل کار ، ضرب الاجل های غیر واقع گرایانه ، سیاست های اداری همکاران خطرناک و مراجعین بداخلاق.

تنها بخشی از استرس ها مربوط به کار هستند که مردم تجربه می کنند. امروزه فشارهای کاری بیش از پیش هستند و وقت بسیار کم تری را برای خانواده و بقیه امور باقی می گذارند. مسائل جدیدی در مورد استرس مربوط به کار وجود دارد: تعدیل نیرو ، تغییر محل خدمت، بازنشستگی زودتر از موعد. این کلمات هرچه باشند تأثیر آن ها یکسان است.

عدم امنیت، عدم اطمینان و ترس، مردم ترس بسیار بیشتری را در محل کار نسبت به گذشته تجربه می کنند و همه این موارد منجر به سردرد های شدید، گردن درد، کمر درد و احساس از پا در آمدن از این همه استرس در زندگی می شوند.

یادداشت های روزانه و ساده در مورد استرس داشته باشید

 برای آن که به گونه ای موثر استرس خود را مدیریت کنید ، باید از این مسئله آگاه باشید که چه موقع احساس استرس می کنید و قادر باشید منابع استرس خود را شناسایی کنید.

یادداشت های روزانه تان به طور کاملاً خاصی به شما نشان می دهد که چه موقعی استرس را تجربه کرده اید و موقعیت ها و شرایطی را برجسته می کنند که آن استرس را جرقه زده اند. تعادل استرس خود را بیابید و متوجه شوید که آیا نسبت به استرس در زندگی تان واکنش بیش از حدی نشان می دهید یا نه ؟

یک اسکن یک دقیقه ای از بدنتان انجام دهید. یکی از بهترین راه های یادگرفتن تشخیص گرفتگی بدن، ایجاد گرفتگی به دست خودتان و بررسی احساس آن است. این تمرین یک دقیقه ای را روی بدن خود امتحان کنید در حالی که چشمانتان بسته است بدنتان را چک کنید و ببینید کدام یک از عضلات بدنتان گرفته است از نوک سرتان این کار را شروع کنید و تا انگشتان پا آن را ادامه دهید.

از خود بپرسید: آیا ابروهایم در حالت اخم هستند ؟ آیا ابروهایم در هم گره خورده اند ؟ آیا فکم قفل شده است ؟ آیا شانه هایم را خمیده ام ؟ آیا بازوهایم را سفت کرده ام ؟  

سه گام در جهت مدیریت استرس

آگاهی : بدانید که استرس شما به چه شکلی است و ناشی از چیست . استرس شما می تواند یک محیط کاری ناخوشایند یک ضرب الاجل مهم و یا هر یک از استرس های بالقوه شما باشد.

ارزیابی : روند تعیین بهترین روش یا روش های مدیریت استرس انتخاب های شما ممکن است شامل موقعیت یا شرایط، تغییر خودتان یا روش هایی که به یک زمینه استرس یا احتمالاً تغییر هر دو باشد.

اقدام : در مورد استرس خود چه می کنید. اقدام شما می تواند یکی از تمرین های آرامش ، گفت و گوی موثرتر ، مراقبه یا کمی خواب باشد و یا روش های دیگر....  

تهیه و تنظیم : فاطمه آهنگری بهانی کارشناس ارشد روانشناسی ومددکار اجتماعی  کلانتری 12 چالوس
 

کشف بطری های نوشابه حاوی تریاک در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد از توقیف خودرو حامل بیش از 18 کیلوگرم موادمخدر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی اهل یکی از استان های غربی کشور، ساکن تهران در امر خرید و فروش موادمخدر در سطح استان و شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان متهم به موادمخدر را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران با شناسایی خودروی متهم و هماهنگی قضائی، متهم را حین تردد با خودرو پژو پارس در محور هراز متوقف و در بازرسی از این خودرو 18 کیلو و 600 گرم مواد مخدر تریاک که در ظرف بطری نوشابه جاساز شده بود، کشف کردند. سرهنگ حسین زاده از تشکیل پرونده برای متهم وتحویل وی به مرجع قضائی خبر داد .

 

نظم و امنیت، زیر بنای توسعه کشور است

امام جمعه شهرستان نکا، گفت: نظم و امنیت، زیر بنای توسعه و تضمین کننده زندگی همراه با آرامش در کشور است. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،حجت الاسلام محمد صادق محمدی لایینی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان نکا و در جمع کارکنان انتظامی، گفت: آرامش و امنیت حال حاضر کشور ، مرهون فداکاری ، تلاش و برنامه ریزی نیروی انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به رويكرد جامعه محوري پليس ،افزود: پليس با درك درست شرایط کشور، اقدامات مطلوب و وسیعی در راستاي پيشگيري از جرائم و آسيب هاي اجتماعي انجام داده است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه نظم و امنیت زیربنای اساسی برای توسعه همه جانبه کشور است، ادامه داد : از زحمات شبانه روزی و اقدامات ارزنده ی پلیس در راستای پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم ، حضور مقتدرانه در جامعه ، مبارزه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامي نکا، گفت: برای خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و نیازهای آنان از هیچ تلاشی  نباید فروگذاری کرد، زیرا این مردم در تمام صحنه ها با حضور قدرتمندانه خود از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان افزود: ائمه جمعه در افزايش همكاري مردم با پليس بسيار موثر هستند و می توانند در افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس نيز نقش بسزایی داشته باشند.

 

کشف 7 کیلوگرم تریاک در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی ودستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 7 کیلو تریاک خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با پدید شوم مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با تشکیل اکیپی از نیروهای اطلاعاتی ، متهم را در حین حمل و توزیع مواد مخدر دستگیر کردند .

سرهنگ اسدی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از عامل افیونی بیش از 7 کیلوگرم تریاک کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه با اشاره به اثرات سوء مواد مخدر بر جامعه و خانواده ها، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

 

بازداشت سارقان حرفه ای  در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارقان حرفه ای با 8 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه، منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 3سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ حسن زاده، گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 8 فقره سرقت اعتراف کردند و  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

دستگیری سارقان خودرو و اماکن خصوصی در رامسر

فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر از شناسایی و دستگیری سارق با 11 فقره سرقت خودرو و اماکن خصوصی خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی قیصری با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و تقویت گشت های انتظامی متهم به سرقت شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 11  فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی  اقرار کرد و پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحویل مرجع قضائي و با قرار مناسب روانه زندان شد.  

 خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار