کد خبر: ۸۵۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 08 June 2020

 

دستور رئیسی به دادستان کل کشور برای پیگیری بازگرداندن مفسدین متواری
 

رئیس قوه قضاییه بر پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج از کشور تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی که امروز (دوشنبه نوزدهم خرداد ماه) برگزار شد، با تأکید به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه قضاییه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج از کشور، گفت: کسانی که در معرض اتهامند خود را تسلیم عدالت کنند و بدانند که گریزی از چنگ عدالت نخواهند داشت.

وی با طرح این سئوال که چرا برخی از کشور‌های غربی پناهگاه مجرمین و مفسدین شده‌اند؟، تصریح کرد: یکی از مصادیق بی عدالتی و ظلم‌های بزرگ به بشریت، پناه دادن به مفسدین اقتصادی و پول‌های حرام آن‌ها توسط برخی از کشور‌های مدعی مبارزه با فساد سازمان یافته و پولشویی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در واکنش به گزارش دادستان کل کشور در خصوص خبر سرقت اطلاعات کاربران یکی از اپراتور‌های تلفن همراه گفت: «دارندگان» اطلاعات کاربران در فضای مجازی نسبت به تأمین امنیت و صیانت از اطلاعات مردم و حفظ حریم خصوصی آن‌ها مسئولند.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: صیانت از حریم خصوصی مردم در فضای مجازی به عنوان یک حق عامه توسط دادستان کل کشور پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار