فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ دستگیر شدند و به ۲۶ فقره اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 07 June 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در یکی از روستا‌های بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ و ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت.
او افزود: کارآگاهان با به کارگیری اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی یکی از سارقان که از مشتریان این سوپر مارکت بود شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضایی، به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه یکی از همدستانش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
او با بیان این که متهمان به صراحت به سرقت از مغازه اقرار کرد، افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد متهمان با تشکیل یک باند ۵ نفره اقدام به سرقت از اماکن باغ‌ها و ویلا‌های شهرستان ساوجبلاغ می‌کنند.
سرهنگ علی سلیمانی گفت: کارآگاهان در ادامه با شناسایی ۳ نفر دیگر از اعضای این باند سرقت، با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه شان اعزام و در چند عملیات همه آن‌ها را دستگیر کردند.
او افزود: متهمان که با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی‌دیدند لب به اعتراف گشوده و به ۲۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه باسرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است و پلیس با به کارگیری حداکثر توان در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار