معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: هزینه سوار کردن دو مسافر در صندلی عقب بین مسافران سرشکن نشده است.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 07 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ امیر عطایی نیا با اشاره به اینکه هزینه سوار کردن دو مسافر در صندلی عقب بین مسافران سرشکن نشده، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و بر اساس ابلاغ ستاد ملی کرونا بنا شده رانندگان تاکسی به جای سه نفر دو نفر را در صندلی عقب تاکسی سوار کنند.

وی با اشاره به دلیل افزایش کرایه تاکسی‌ها ادامه داد: این افزایش ربطی به سرشکن کردن کرایه چهار نفر بین سه نفری که در حال حاضر در تاکسی ها جابه جا می‌شوند ندارد و مربوط به افزایش سالانه کرایه تاکسی‌ها است که ابتدای هر سال با تصویب شورای شهر اعمال می‌شود که امسال برای خطوط مختلف ۳۰ درصد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه برخی از شهروندان از کمبود اتوبوس در برخی خطوط گلایه دارند، اضافه کرد: در کنار اینکه ناوگان اتوبوسرانی کرج با کمبود جدی اتوبوس مواجه است، شیوع کرونا باعث شده برخی از اتوبوس‌های بخش خصوصی فعالیت خود را لغو کنند که همین امر مسافران برخی خطوط را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: بنا شده به زودی تعدادی اتوبوس جدید به ناوگان اضافه شود که با این کار می‌توان به حل بخشی از مشکل کمبود اتوبوس در مسیرهای پرتردد شهر امیدوار بود.

عطایی نیا در خصوص وضعیت پرداخت وام دو میلیون تومان دولت به رانندگان تاکسی اضافه کرد: لیست رانندگان واجد شرایط به اتحادیه تاکسیرانی کشور ارائه شده و نامه پرداخت این وام نیز به بانک‌های عامل استان ارسال شده است و در حال پیگیری هستیم تا ظرف چند روز آینده پرداخت‌ها آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار