کد خبر: ۸۵۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 05 June 2020
 

رئیس پلیس راهور کشور گفت: در راستای مدیریت سفر‌ها و جلوگیری از افزایش حجم خودرو‌ها در مسیر‌های مواصلاتی مختلف کشور مخصوصا در شرایط فعلی کرونایی، از مردم تقاضا می‌کنیم برای بازگشت از سفر روز شنبه به بعد را انتخاب کنند.

 
مردم برای بازگشت از سفر، روز شنبه به بعد را انتخاب کنندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار هادیانفر با اشاره به اینکه مردم باید از سفر‌های غیرضرور به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا پرهیز کنند، افزود: باتوجه به افزایش سفر‌ها از عیدفطر به بعد، پیش بینی می‌شود شیوع ویروس کرونا نیز افزایش یابد و در این شرایط علی رغم اینکه پلیس آمادگی کامل برای مدیریت تردد را دارد توصیه می‌شود که مردم سفر غیرضرور نکنند.
وی گفت: محور‌های شمالی از صبح امروز با بار سنگین، اما روان برای بازگشت مواجهند و در بعضی نقاط نیز ترافیک نیمه سنگین است.
سردار هادیانفر با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در جاده‌های کشور افزود: از ۸ صبح امروز جاده چالوس به سمت تهران از شمال به جنوب یکطرفه شده و جاده هراز نیز از ساعت ۱۵ یکطرفه می‌شود.
وی اضافه کرد: هنوز در محور رشت - تهران ۶۷ درصد مسافران، در محور چالوس ۴۷ درصد و در محور فیروزکوه ۳۸ درصد کسانی که به مسافرت رفتند به شهر‌های خود بازنگشته اند و این نشان می‌دهد که در روز‌های پیش رو نیز در محور‌های مواصلاتی کشور با ترافیک مواجه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار