مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ماه رمضان امسال به نیازمندان این استان کمک نقدی و غیرنقدی شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷ 04 June 2020
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ماه رمضان امسال به نیازمندان این استان کمک نقدی و غیرنقدی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه‌وبویراحمد ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، اظهار کرد: ۲۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از این میزان کمک غیرنقدی و مابقی نیز نقدی بوده است.
وی افزود: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی اهدا شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ماه رمضان امسال و با اجرای طرح اطعام مهدوی در این استان ۱۵۳ هزار و ۶۱۳ پُرس غذای گرم پخت و بین افراد و خانوارهای نیازمند استان توزیع شد.
مبشری عنوان کرد: ارزش این تعداد پُرس غذای گرم توزیع شده بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال ۲۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال بوده است.
وی ابراز کرد: ۳۳ هزار و ۵۳۹ بسته جیره غذای خشک به همت نیکوکاران بومی و غیربومی نیز در ماه رمضان امسال تهیه و بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ارزش این تعداد بسته جیره غذای خشک توزیع شده بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال را ۷۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار