خط سوم آبرسانی شهر همدان به قطر ۹۰۰ میلیمتر با نصب یک سه راهی به خط انتقال آب تالوار به قطر ۱۶۰۰ میلیمتر متصل شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 03 June 2020
خط سوم آبرسانی شهر همدان به قطر ۹۰۰ میلیمتر با نصب یک سه راهی به خط انتقال آب تالوار به قطر ۱۶۰۰ میلیمتر متصل شد. 

به گزارش روابط عمومی آبفای شهرستان همدان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام این خبر افزود: به دلیل حساسیت خط مذکور و به منظور پیشگیری از قطعی آب در شهر همدان متخصصین شرکت آبفا با راهکار‌های ابتکاری اقدام به برش خط انتقال بدون هیچ گونه هدر رفت و قطعی آب کرده و اتصال سه راهی بر روی خط انتقال انجام شد.

سیدهادی حسینی بیدار افزود: با نصب این سه راهی و اجرای خط انتقال به طول ۳۵۰ متر از جنس چدن داکتیل ۹۰۰ میلیمتری امکان بهره برداری از طرح آبرسانی تالوار و چاه‌های خالق وردی فراهم می‌گردد. 

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه می‌توانیم آب چاه‌های خالق وردی را به مخزن لونا پارک با ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه منتقل کنیم و چنانچه طرح آبرسانی تالوار تکمیل شود از خط مذکور می‌توان برای آبرسانی به شهر همدان استفاده کرد. 

مدیر عامل آبفای استان همدان با اشاره به افزایش بی سابقه مصرف آب به دلیل شیوه ویروس کرونا افزود: توصیه ما به شهروندان این است که در کنار رعایت نکات بهداشتی مدیریت مصرف را جدی بگیرند تا تابستان امسال بدون قطعی آب سپری شود.
 
 
اتصال خط سوم آبرسانی همدان به خط آب تالوار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
مردم 20 روستارو بدبخت کردن و بدون آب برای ابرسانی به شهر همدان

با هدایت درست آبهای سطحی الوند به سد مناسب وکنترل هدررفت آب خود شهر همدان و ...، شهر همدان به هیچ عنوان کمبود آب نخواد داشت.

نه اینکه مردم مظلوم یه منطقه را به سلابه کشید تا شهرنشینان خیال اسوده داشته باشند.

هزینه چند صد میلیاردی لوله کشی از تالوار که هیچ آبی درآن جریان ندارد فقط تبعات زیست محیطی و تخریب چند هزار هکتاری زمین های مرغوب دیم منطقه مهربان سفلی کبودراهنگ همدان به صدها میلیارد تومن میرسه علاوه بر تبعات اجتماعی و بیکاری و بدبختی مردم.

پاسخگویی کجاست؟

کسی پاسخگو نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار