کد خبر: ۸۵۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 03 June 2020
 

از محصولات ۲ کارخانه بومی تولید ماسک و دستکش در گیلان رونمایی شد.

تابناک/به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مدیریت کرونا گیلان که عصر دیروز در استانداری برگزار شد، ضمن بررسی نیاز استان به اقلام بهداشتی و طرح دغدغه تولیدکنندگان این محصولات، از محصولات ۲ کارخانه بومی تولید ماسک و دستکش این استان رونمایی شد.

با فعالیت این ۲ واحد تولیدی، روزانه ۲۰ هزار جفت دستکش لاتکس و نیز ۴۰ هزار عدد ماسک سه لایه پرستاری در استان به تولیدات قبلی افزوده می‌شود.

آرش فرزام صفت، معاون هماهنگی امور اقتصادی گیلان در این نشست با اشاره به افزایش ظرفیت تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در استان تاکید کرد که باید نظارت‌ها بر تولید و توزیع این کالا‌ها با جدیت استمرار یابد.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز استان گفت: خوشبختانه با تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی به میزان قابل توجه در استان، نیاز به تامین آن از خارج از استان به حداقل رسیده است.

معاون استاندار گیلان به توزیع روزانه بیش از ۶۰ هزار ماسک در استان اشاره کرد و افزود: با افزایش ظرفیت تولید در استان می‌توان در حد مطلوبی نیاز مردم را مرتفع کرد.

فرزام صفت واگذاری مسئولیت چگونگی توزیع اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی را اقدامی موثر در مدیریت توزیع خواند و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی عهده دار مسئولیت توزیع اقلام بهداشتی داروخانه ها، بیمارستان‌ها و فروشگاه‌های کالای پزشکی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار