کد خبر: ۸۵۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 02 June 2020

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از مهر، علی احسان پور ظهر سه‌شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان و با توجه به افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ به منظور تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، از دیروز تا امروز (۱۲ لغایت ۱۳ خرداد ۹۹) ۶۵۸ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شده است.

وی افزود: از مجموع ۶۵۸ بیمار جدید، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۱ بیمار نیز بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: با احتساب این ۶۵۸ نفر، کل مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان به ۱۵ هزار و ۹۸۸ نفر افزایش یافت.

احسان پور بیان کرد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون ۱۴ هزار و ۵۹۱ بیمار از بیماران، بهبود یافته و یا از مراکز درمانی خوزستان ترخیص شدند و در حال حاضر ۸۰۲ بیمار در بیمارستان‌های این استان تحت درمان هستند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در خوزستان به ۵۹۵ نفر برسد.

بنا به گفته وی، همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مهم‌ترین و بهترین راه برای پیشگیری از ابتلاء به این بیماری است و بر این دو روش تأکید می‌شود و مردم در همه حال باید آنها را مد نظر خود قرار دهند و استفاده کنند.

برچسب ها: کرونا ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار