مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ازکمک شش میلیارد و ۴۰۰میلیون تومانی به نیازمندان کردستانی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 01 June 2020

محمد رسول شیخی‌زاده،گفت: با تأکید و توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان، طرح ملی بخشش ایرانیان باهدف حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در استان اجرا شد.

او افزود: این کار با همکاری خیران، استانداری، سپاه بیت المقدس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت.

شیخی زاده با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا انجام شده است، اعلام کرد: کمک‌های این نهاد در قالب تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های مواد خوراکی انجام گرفت.

اوبا اشاره به اینکه در این کار خداپسندانه مسئولان، افراد خیر، ادارات و سازمان‌ها، مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری مشارکت داشته‌اند، افزود: در ماه مبارک رمضان ۱۱۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از طریق آشپزخانه‌های کمیته امداد تهیه و درب منازل مددجویان تحویل داده شد.

شیخی زاده بیان کرد: ۴۲ هزار بسته موادخوارکی به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران تهیه و بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان به مجموع کمک‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان به نیازمندان اشاره کرد و یادآور شد: ارزش کل کمک‌های ماه رمضان از طریق این نهاد به نیازمندان شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار