مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: خودروهای موجود در انبار شرکت‌های خودرویی باید در سامانه انبارها ثبت شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 01 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی‌اکبر مختاری اظهار داشت: از جمله موارد مطرح‌شده در جلسه نظارت بر فرآیند توزیع کالای اساسی استان البرز در حوزه خرید و فروش خودرو بود که مورد توجه دستگاه نظارتی قرار گرفت و تاکید شد که حتما پارکینگ‌های سطح استان و مراکز محل نگهداری و هلدینگ‌های خودرویی الزاما انبارشان ثبت سامانه شده باشد.

وی افزود: پارکینگ‌ها باید بنری نیز مبنی بر‌اینکه خودرو صفر و بدون پلاک را نمی‌پذیرند حتما نصب کنند و در غیر اینصورت خودروهای صفر و بدون پلاک مشمول احتکار است و حتما با آن برخورد قاطعانه می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه واحدهایی که توزیع و عرضه‌کننده خودروهای صفر هستند حتما باید نرخ‌نامه را در واحدهایشان نصب کنند و قیمت‌ها با قیمت مصوب باشد، بیان کرد: قیمت‌های برای همه دستگاه‌های نظارتی لازم الاجرا است و انتظار ما از مردم این است که اگر پارکینگ غیر‌رسمی را مشاهده کردند که به‌صورت غیر‌قانونی و یا مشکوک خودرو نگهداری می‌کند، حتما این موضوع را به دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

مختاری عنوان کرد: یکی دیگر از بحث‌های مطرح شده در حوزه بازار و نظارت‌ها در این زمینه بود که با توجه به برخی تحرکات مردم انتظار دارند که این تحرکات توسط دستگاه‌های نظارتی رصد شود، به همین منظور جلسه‌ای با حضور دادستان کرج برگزار شد و امیدواریم با یک هم‌افزایی بیشتر بتوانیم حوزه بازار را دقیق‌تر و بهتر رصد کنیم‌.

وی با بیان اینکه کمبود و کاستی‌هایی در حوزه بازار وجود دارد، تصریح کرد: علی‌رغم وجود تحریم‌ها و عدم تامین ارز، فراوانی در کالاهای اساسی وجود دارد اما قیمت‌ها باید مورد بررسی و نظارت بیشتر قرار گیرد. در حال حاضر ما سه برابر تعدادی که در حال حاضر پرونده وارد تعزیرات استان البرز می‌شود توانایی دریافت و بررسی تخلفات و پرونده‌ها را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار