26 اوباش در کرج شناسایی و به دام افتادند این اوباش ها با عنوان خرید و فروش خودرو در البرز کلاهبرداری می کردند.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 30 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: ۲۶ نفر از  اراذل و اوباشی  که تحت عنوان خرید و فروش خودرو در منطقه مهدی آباد کرج اقدام به کلاهبرداری و سلب آسایش شهروندان می‌کردند ، دستگیر شدند.

نورمحمد فتحی زاده گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که تعدادی از اراذل و اوباش منطقه مهدی آباد در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد تعدادی از اوباش سابقه دار منطقه مهدی آباد در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و در صورت اعتراض مالباختگان اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد می‌کنند.

دستگیری عربده کشان کرجی / تهدید مالباختگان با سلاح سرد

این مقام انتظامی با بیان این که اقدامات این افراد باعث سلب آسایش شهروندان شده بود، عنوان کرد: ماموران با تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 26 نفر از اوباش شدند.

وی بیان کرد: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل تجمع این اوباش اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با اشاره به اظهار رضایت و خرسندی شهروندان از این اقدام پلیس، ادامه داد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد به هر نوعی این امنیت مخدوش کند، قانون به شدت با آن برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار