مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر اهمیت برقراری عدالت آموزشی و هوشمندسازی مدارس، از اتصال 85 درصدی مدارس روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 30 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سالار قاسمی گفت: بر اساس ماده ۶۹ برنامه ششم توسعه کشور، تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات با موضوع اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات به منظور برقراری عدالت آموزشی و هوشمندسازی این مدارس منعقد شد که مطابق این تفاهم نامه استان البرز تاکنون با تحقق 172 درصدی اهداف تعیین شده رتبه اول پروژه اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات را کسب کرده است.

 وی اظهار کرد: مطابق این تفاهم نامه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعداد 116 مدرسه را به آموزش و پرورش استان البرز معرفی کرد که با پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش استان مقرر شد تا همه واحدهای روستایی به این شبکه متصل شوند.

 قاسمی افزود: از مجموع ۲۳۵ واحد آموزشی روستایی در استان البرز تاکنون ۲۰۰ مدرسه در این پروژه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و طبق پیش بینی ها با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز تا پایان خردادماه سال جاری واحدهای آموزشی باقی مانده نیز به این شبکه متصل خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار