معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به حل مشکل ۲۳ واحد تولیدی تملیکی توسط بانک‌ها در استان، گفت: بهبود فضای کسب و کار میزان سرمایه‌گذاری در کرمانشاه را افزایش داد.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 29 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس هدایت حاتمی اظهار داشت: استراتژی اصلی تیم اقتصادی استان در سال گذشته حفظ واحدهای موجود و احیای واحدهای تولیدی راکد بود و دستاوردهای مهمی نیز حاصل شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه رفع مشکل ۲۳ واحد تولیدی تملیکی توسط بانک‌ها را کاری بسیار مهم در راستای حمایت از تولیدکنندگان و‌ احیای واحدهای راکد ذکر کرد و‌ گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته میزان اثربخشی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بسیار مطلوب بوده و علاوه بر کسب رتبه برتر در کشور با احیای ۱۹۳ واحد راکد در سال گذشته، 75 درصد مصوبات نیز برای حل مشکلات تولیدکنندگان اجرایی شده است.

وی افزود: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای رفع موانع تولید استفاده خواهیم کرد ولی وظیفه همه ما تمکین از قانون است و در چارچوب مقررات فعالیت خواهیم کرد.

حاتمی وجود فضای مناسب کسب و کار را برای جذب سرمایه بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: در موضوع بهبود فضای کسب و کار باید فضاسازی مطلوب از جریان‌های مثبت برای توسعه منطقه شکل گیرد و نباید از یک مشکل کوچک فضای منفی بزرگی ایجاد کرد.

وی کاهش نرخ بیکاری، بهبود رتبه کسب و کار، کاهش نرخ تورم و افزایش سرمایه‌گذاری را نتیجه تلاش مضاعف و‌ همت والای مردم و‌ مسؤولان برای توسعه استان دانست و‌ گفت: تقاضا دارم با وجود بهبود شاخص‌های کمی و کیفی توسعه استان، نباید با گزارش‌های کذب قضاوت‌های مردم را منفی و تصویر کرمانشاه را مثبت نشان ندهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار