نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: رئیس مجلس باید اراده جدی برای مبارزه با فساد و رانت داشته باشد و این زمانی تحقق می پذیرد که خودش فرد پاکدستی باشد و اعتقاد و باور قلبی به مبارزه با فساد در هر سطحی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 27 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه رئیس مجلس باید فردی ولایت پذیر و پیگیری آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب باشد گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز اقتدار ملی و عزت مداری ما مدیون شهدای عزیز و ارزشمند کشور است و باید بدانیم جایگاه امروز ما نتیجه فدا شدن چه خون هایی بوده است.

 وی افزود: رئیس مجلس باید در کنار خداباوری و حرکت در مسیر ارزش های الهی مردم باور هم باشد و خود را در کنار مردم و برای مردم ببیند. رئیس مجلس اگر روحیه جهادی داشته باشد قطعا آثار و برکات آن در حرکت مجلس برای حل مشکلات مردم خود را نشان خواهد داد.

 نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: رئیس مجلس باید اراده جدی برای مبارزه با فساد و رانت داشته باشد و این زمانی تحقق می پذیرد که خودش فرد پاکدستی باشد و اعتقاد و باور قلبی به مبارزه با فساد در هر سطحی داشته باشد.

 وی تصریح کرد: یکی دیگر از شاخصه‌های مهمی که باید در رئیس مجلس شورای اسلامی وجود داشته باشد قدرت تحلیل درست شرایط کشور است و این قدرت تحلیل هم برای مسائل داخل کشور و هم برای مسائل خارجی صدق می‌کند.

 منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان افزود: رئیس مجلس باید شجاع باشد یعنی در مقابل دشمن موضع گیری شفاف داشته باشد. مهم ترین روحیه لازم برای رئیس مجلس روحیه استکبار ستیزی است؛ باید بتواند خط قرمزها را شفاف بیان کند و با شجاعت در مقابل دشمن موضع مجلس را بیان کند. همچنین ارتباط با سایر سران قوا در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور می‌تواند به افزایش قدرت و کارآمدی رئیس مجلس کمک کند.

حدادی با بیان اینکه نیروهای انسانی جوان سرمایه های ارزشمند کشور هستند، اظهار کرد: باید به نخبگان جامعه اعتماد شود، اعتماد سران قوا به جوانان نخبه کشور در قالب گسترش شرکت‌های دانش بنیان مفید خواهد بود. استفاده از ظرفیت های داخلی و نگاه به داخل کشور و تکیه بر نیروی انسانی نخبه و جوان لازمه حل مشکلات کشور است که باید در جهت گیری های مجلس مورد توجه جدی قرار گیرد

 این نماینده مجلس بیان داشت: اقدام به موقع در مورد مسائل اصلی کشور و پرهیز از تاخیر در موض گیری ها و نقش آفرینی های مجلس از نکاتی است که رئیس مجلس باید بدان پایبند باشد. رئیس مجلس باید کنار همه نمایندگان باشد و به تمامی حوزه های انتخابی توجه یکسانی داشته باشد. اگر اعتقاد نگاه بالا به پائین در رئیس مجلس وجود داشته باشد بدون شک اتحاد و همدلی لازم در مجلس یازدهم اتفاق نخواهد افتاد.

 وی با بیان اینکه برای موفقیت درسطح ملی نیاز به وحدت و همدلی است، ادامه داد: اعتقاد رئیس مجلس به نقشه راهی که در قالب گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری منتشر شد بسیار مهم است و به عنوان دکترین انقلاب باید به آن نگاه شود که در در دو جبهه اقتصاد داخلی و فرهنگ عمومی بسیار حائز اهمیت است. همه ما باید در قالب آن نقشی راهی حرکت کنیم که ولایت برای ما ترسیم کرده است و  فعالیت شبانه روزی نمایندگان مجلس در کنار هم می‌تواندمشکلات کشور را حل کند و  امید در جامعه تزریق کند و رنگ و بوی تازه ای به آن ببخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار