فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عباس آباد از شناسایی و دستگیری عوامل نزاع ودرگیری منجر به قتل جوانی در سلمانشهر مازندران در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد .
کد خبر: ۸۵۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 26 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، حسین عبدی با اعلام این خبر، گفت: در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی وقتل جوانی در میدان ۱۷ شهریور سلمانشهر روبروی یک واحد صنفی فست فودی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، جوانی ۲۹ اهل و ساکن تهران حین تردد در پیاده رو به علت برخورد موتورسیکلت با وی با راکب و ترک نشین موتورسیکلت به این حرکت معترض و به صورت لفظی با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه راکب موتورسیکلت با یک قبضه چاقو گردن عابر پیاده را مورد اصابت قرار داد و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از وقوع قتل عابر پیاده ۲۹ ساله در این حادثه به دلیل شدت جراحات وارده خبر داد و افزود: با وقوع قتل، تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل چاقوکشی و قتل در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

عبدی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی متهمان به قتل از شناسایی مخفیگاه این افراد خبر داد و افزود: متهمان پس از وقوع قتل با همکاری یکی از اقوام خود به استان گیلان متواری شدند که با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از تعقیب ومراقبت دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشودند و به قتل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از تشکیل پرونده بزای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار