جلسه تامین آب کشاورزی و پلمپ چاه های غیرمجاز به ریاست مهندس صادقلو فرماندار شهرستان و باحضور معاون مدیرعامل امور آب استان البرز، دادستان و روسای ادارات جهاد کشاورزی و امور آب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 26 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ در این جلسه فرماندار نظرآباد با اشاره بر ضرورت هدایت کشاورزان به سمت و سوی آبیاری قطره ای اظهار داشت: در تلاشیم برای رفع مشکلات آب در حوزه کشاورزی تمام کشاورزان را به سمت و سوی آبیاری قطره ای هدایت نماییم تا علاوه بر رفع مسائلی همچون دغدغه کمبود آب هرساله و... در راستای صرفه جویی حداکثری در آب نیز بنا به ضرورت موجود اقدام نماییم‌.

وی افزود: ظرفیت بالای توسعه کشت گلخانه ای در نظرآباد و متقاضیان بسیار برای احداث گلخانه از جمله مواردی است که موجب شده آبرسانی به گلخانه های این شهرستان را در اولویت امور قرار دهیم چراکه گره گشایی از مشکلات مرتبط با کمبود آب در گلخانه ها، کشاورزان را نیز ترغیب به ایجاد گلخانه در اراضی کشاورزیشان خواهد نمود.

گفتنی است در پایان جلسه نیز مقرر شد از این پس اداره امور آب شهرستان نظرآباد برای پلمپ چاه های غیرمجاز کشاورزان با جهادکشاورزی هماهنگی و رایزنی داشته باشد و همچنین لزوم تشدید نظارت ها برای پلمپ چاه های غیرمجاز حفر شده برای اموری غیر از کشاورزی همچون ویلاسازی و... هم از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار