از نیمه دوم خردادماه انجام می‌شود؛
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد که پروازهای مسافری بین کرج و اهواز از نیمه دوم خردادماه جاری برقرار می شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 26 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ نادر ثناگو مطلق گفت: فعالیت بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام همزمان با تاسوعای حسینی و در شهریورماه سال ۹۸ به مقصد مشهد مقدس آغاز شد.

فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام به وسعت سه هزار و ۶۰۰ هکتار در جنوب غربی شهر کرج واقع شده است.

تا پیش از این پروازهای  کیش و مشهد در فرودگاه پیام البرز برقرار بود که به علت شیوع بیماری کرونا فعالیت این فرودگاه برای مدتی متوقف شده که  از اواسط خردادماه  جاری ،پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته خواهد شد.
ثناگو مطلق خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و استفاده از ظرفیت سرمایه گذار خارجی ، کیش، مشهد و اهواز از مقصدهای پروازی فرودگاه بین المللی پیام خواهند بود. 

وی گفت: با توسعه پروازهای مسافری در استان البرز کسب و کار مشاغل مرتبط با این حوزه رونق خواهد گرفت بنابراین نهادها و دستگاه های اجرایی استان برای تحقق این مهم باید برنامه ریزی داشته باشند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  با اشاره به اینکه بستر و زیرساخت های لازم با راه اندازی ترمینال مسافری و اخذ مجوزهای لازم و کسب استانداردهای مورد نیاز فراهم شده ، اظهار امیدواری کرد: با پیگیری نهادهای مسوول مرتبط در استان مانند اداره کل گردشگری در آینده نزدیک شاهد توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام باشیم به نحوی که سایر استان های هم جوار نیز بیش از پیش از این امکان فراهم شده بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار