تعداد پنج هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در شهرستان بهشهر توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ 24 May 2020

تعداد پنج هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در شهرستان بهشهر توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر روز یکشنبه در حاشیه آخرین مرحله توزیع کمک مومنانه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همزمان با پایان ماه مبارک رمضان در آستانه عید سعید فطر بیش از پنج هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح شهرستان در حال توزیع است.

سرهنگ حسن پورقربان گفت: بسته های معیشتی در سه مرحله در ابتدای ماه مبارک رمضان، نیمه رمضان همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

وی با اشاره به شناسایی خانوارهای نیازمند به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: همزمان با عید سعید فطر آخرین مرحله رزمایش کمک مومنانه در نقاط مختلف شهرستان در حال توزیع است.

پورقربان افزود: کمک مومنانه در راستای دستگیری از نیازمندان در سطح شهرستان بهشهر همچون سراسر کشور اجرایی شد که توانست بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیر را بطرف کند.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت: با شیوع کرونا و براساس فرمایشات رهبری ، مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، مرحله رزمایش کمک مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان در بهشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شد و عید فطر عید بندگی خدا آخرین روز توزیع این بسته های معیشتی در بین نیازمندان است.

براساس آمار رسمی تا پایان روز شنبه سوم خردادماه جاری در مجموع در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندرانحدود ۳۰۰ بیمار با وضعیت حاد تنفسی و مبتلا به ویروس کرونا همچنان تحت درمان قرار دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار