به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر از 3 اثر موسیقی حماسی در گچساران رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 23 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان از 3 اثر  موسیقی حماسی در گچساران  با حضور رئیس آموزش و پروش،  شهردار دوگنبدان ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسوولان در مجموعه فرهنگی و ورزشی  فردوسی رونمایی شد.
 در این مراسم ایوب مقیمی با گرامی‌داشت حماسه سازان فتح خرمشهرو با اشاره به فرموده رهبرکبیر انقلاب (ره) اظهار کرد: امام راحل بیان داشتند که (خرمشهر را خدا آزاد کرد) و بدون خواست و اراده ی پروردگار هیچ برگی از درختی نخواهد افتاد لذا از خداوند منان خواستارم تا ملت عزیزمان ایران و جوانان این مرز و بوم را در برابر توطئه های دشمنان حفظ کند.
رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر حماسه‌ای برجسته، ماندگار و برگ زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است، گفت: فتح خرمشهر در نتیجه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس همچنان بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.
وی ادامه داد:  یادآوری دلاورمردی های رزمندگان اسلام الگویی ارزشمند برای نسل جوان در حفظ و حراست از آرمان‌های نظام اسلامی است و بازخوانی آن عملیات غرورآفرین و تشریح آن برای نسل جوان یکی از ضروریات امروز جامعه ایران اسلامی است.
مقیمی در ادامه این مراسم یاد و خاطره شهیدان اسماعیلی، صالحی، حسینی و خندانی(شهدای سوم خرداد ۱۳۶۱) ،یاد شهید سردار قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.
 رئیس آموزش و پرورش گچساران به رونمایی ازصدای شهید محمد مختاری به عنوان یکی از برنامه های مربوط به آزادسازی خرمشهر اشاره و خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت  گرامی‌داشت  چهلمین سالگرد دفاع مقدس که از امروز سوم خرداد  سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز می‌شود قریب بر 20برنامه تا پایان اسفندماه ۱۳۹۹ جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در برنامه های اجرایی آموزش و پرورش شهرستان گچساران گنجانده شده است که رونمایی امروز از ۳ اثر موسیقی افتتاحیه‌ی این برنامه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار