مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال در قالب ۶۸۹ فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان شهرستان دهلران پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 23 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حبیب الله محبی اظهار کرد: از این مقدار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض و مابقی به صورت تسهیلات قرض الحسنه است.

وی افزود: تز این تسهیلات کار ساخت ۶۸۹ واحد در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۲۳۶ واحد معیشتی، ۲۴۹ واحد تعمیری روستایی ،۹۲ واحد تعمیری شهری و ۱۱۲ واحد هم احداثی در روستاها بوده که همه این واحدها مورد بهره برداری قرار گرفتند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان با اشاره به کمک بلاعوض دو میلیارد ریالی به واحدهای مسکونی نیمه تمام در این شهرستان، افزود: این واحدها که از محل طرح ویژه تسهیلات گرفته بودند برای تکمیل آنها اقدام شد.

محبی به تسهیلات ۶۰ میلیارد ریالی در سال گذشته به واحدهای طرح ویژه در این شهرستان هم اشاره و افزود: از این محل نیز ۱۴۹ واحد در دهلران بود که یا بهره برداری شده‌اند یا در مراحل پایانی هستند.

وی از تخصیص ۵۶ میلیارد ریالی اعتبارت عمرانی در سال گذشته از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان به بنیاد مسکن خبرداد و گفت: ۶۱ میلیارد ریال نیز به روستهای فاقد دهیاری اختصاص یافت که برای ۱۷ روستا بکار گیری شد.

وی طرح اقدام ملی مسکن شهری از اقدامات سال جاری برشمرد و افزود: بنا بر اظهارات از محل اعتبارت دولت برای هر واحد ۸۵۰ میلیون ریال پیش بینی شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار