رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد که در مقابله با دوپینگ در ورزشکاران جدی بوده و به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 21 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علیرضا دبیر در حاشیه مجمع سالانه هیات کشتی البرز گفت: در جلساتی که با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ داشته ایم، آدرس و شماره تلفن تمام ورزشکاران داده شده تا هر موقع که بخواهند در دوره تمرینی و یا مسابقه ها به سراغ ورزشکاران بروند، چرا که هر ورزشکاری که آزمایش ندهد دوپینگی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: برای شرکت در تمام رقابت ها چه کشوری، جهانی و چه بین المللی و آسیایی از ورزشکاران تست گرفته می شود، در مبارزه با دوپینگ جدی بوده و کوتاه نخواهیم آمد.

دبیر با بیان اینکه در کنار تشویق تنبیه نیز وجود دارد خاطر نشان کرد: به همین منظور آموزش هایی برای کشتی گیران و مربیان برگزار خواهیم کرد، با توجه به اینکه ما و ترکیه بیشترین آمار ورزشکاران دوپینگی در جهان را داریم به اتحادیه جهانی قول دادیم و تمام تلاش ما این است تا این آمار را پائین بیاوریم.

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در شبکه های اجتماعی آموزش هایی یک الی ۲ دقیقه ای برای مبارزه با دوپینگ پخش می شود گفت: در این رابطه بسیار جدی هستیم.

دبیر در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های کشتی البرز افزود: این استان یکی از بال های مهم کشتی کشور است و ۱۶ تا ۱۷ درصد کشتی در کشورمان از البرز بوده که با توجه به مهاجرپذیری اش می تواند ظرفیت قوی برای کشتی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار