رئیس بیمارستان کوثر کرج با بیان اینکه مراجعات بیماران به بیمارستان کوثر کرج کاهش پیدا کرده است گفت: در صورت رعایت پرتکل‌های بهداشتی پیک این بیماری باز نمی‌گردد.
کد خبر: ۸۵۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 20 May 2020

پرتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید پیک بیماری باز نمی‌گردد

به گزارش «تابناک البرز»؛ احمد مهدوی اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا اکثر بخش‌های این بیمارستان به خدمات دهی به بیماران کرونایی و مسمومیت اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش شد کمبودها شناسایی و در راستای رفع آن فعالیت‌های مختلفی انجام شود،افزود: دستگاه سی تی اسکن جدیدی برای بیمارستان کوثر خریداری و به زودی در این بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین دستگاه پیشرفته پسماند نیز از دیگر کارهایی بود که در بیمارستان برنامه ریزی و به زودی راه اندازی می‌شود.

رئیس بیمارستان کوثر کرج با بیان اینکه مراجعین بیماران مشکوک به کرونا به این بیمارستان کاهش یافته، عنوان کرد: این بیمارستان 176 تخت بیمارستانی دارد که 20 تخت از این تعداد تخت ویژه است.

مهدوی همچنین از کاهش بیماران بدحال کرونایی در این بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه پیک بیماری بر نمی‌گردد.

وی با بیان اینکه کادر درمان در زمان کرونا تلاش زیاد برای نجات این بیماران انجام داد،گفت: مردم ایران نیز با محبت خود از پزشکان و کادر درمانی تشکر و حمایت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار