مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: حماسه فتح خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ جهاد آگاهانه و نماد سرافرازی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 19 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سلیمان رستمیان در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: حماسه فتح خرمشهر  آیینه گویایی از تاریخ جهاد آگاهانه و نماد سرافرازی ملت ایران است، مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است، چراکه مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.
وی افزود: مردم خرمشهر با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی، با دست‌خالی چنان مقاومت کردند، آزادسازی خرمشهر، احساسات و عواطف پاک ملت ایران را برانگیخت و هم‌دلی و هم‌افزایی را در میان اقشار ملت پدید آورد و به‌عنوان روز مقاومت و پیروزی ملت ایران در تاریخ ثبت شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برنامه‌های بنیاد برای سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و تصریح کرد: امسال که باوجود بیماری کرونا از برنامه‌های جمعی محروم هستیم تلاش مجموعه باید به سمت بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی باشد.
رستمیان افزود: رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و سالروز فتح خرمشهر نمادی بارزی از ایثارگری مردمان این سرزمین است، لذا باید بتوان از این ظرفیت مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره کافی را ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار