عضو هیئت مدیره فرودگاه بین المللی پیام از رونمایی تونل ضدعفونی کننده فجر در این فرودگاه بین المللی پیام خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 18 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ ارسلان ذاکری افشار در مراسم رونمایی از تونل ضدعفونی کننده فجر که در فرودگاه بین المللی پیام انجام شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اقدام توسط یک شرکت دانش بنیان انجام شده و امیدواریم به تولید انبوه برسد.

وی با بیان اینکه تمامی قطعات این تونل ضدعفونی کننده ساخت داخل است، گفت: یک دستگاه به عنوان نمونه ساخته شده است اما طبق اظهارات مدیرعامل شرکت ظرفیت تولید ۱۰۰ دستگاه تونل ضدعفونی کننده در روز امکان پذیر است.

عضو هیئت مدیره فرودگاه بین المللی پیام صادرات تونل ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه در منطقه ویژه اقتصادی پیام عوارض گمرکی اخذ نمی‌شود این امکان وجود دارد با ۴۰ درصد زیر قیمت صادرات صورت گیرد.

ذاکری افشار تاکید کرد: بر اساس پیش بینی‌های موجود صادرات ۱۰ هزار دستگاه تونل ضدعفونی کننده حدود ۱۰ میلیون دلار ارز آوری به همراه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری با توجه به شعار سال، گفت: مقرر است امسال در ۱۶۵ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام شاهد فعالیت صنایع باشیم.

عضو هیئت مدیره فرودگاه بین المللی پیام گفت: در قالب این فعالیت‌ها و با استقرار صنایع جدید طی برنامه‌ای سه ساله بالغ بر ۱۰ هزار شغل ایجاد در منطقه اقتصادی پیام ایجاد خواهد شد.

ذاکری افشار گفت: با اجرای فاز ۴ و ۶ در منطقه پیام دو هزار شغل ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تأمین خدمات زیرساختی از جمله آب، گاز و برق در فاز چهار منطقه پیام در حال انجام است، افزود: در این فاز شرکت‌های مختلف از جمله صنایع هوشمند، آی تی سی، هایتک، آی تی مستقر خواهند شد.

عضو هیئت مدیره فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اجرایی شدن فاز سلامت در منطقه پیام، گفت: شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات پزشکی و دارویی کار می‌کنند در این منطقه مستقر خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار