کد خبر: ۸۵۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 18 May 2020
 
  تابناک / سازمان عمران و بازآفرینی با تولید و پخش آسفالت، فعالیت های عمرانی خود را با شتاب بیشتری پیگیری می کند.
 
 
 

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، از ابتدای سال جاری تاکنون  سازمان عمران و بازآفرینی با  تولید و پخش آسفالت، فعالیت های عمرانی خود را با شتاب بیشتری پیگیری می کند.
سازمان عمران با داشتن یک دستگاه سنگ شکن، روزانه شن و ماسه مورد نیاز برای تولید آسفالت را با دانه بندی مناسب تولید می کند. این مجموعه با داشتن دو کارخانه آسفالت، به طور مرتب قیر زنی، پخت و تولید آسفالت را با ماشین های اتوماتیک انجام داده و آسفالت تولید شده را در سطح مناطق شهرداری توزیع می کند.
گفتنی است، در هفته سوم اردیبهشت ماه، آسفالت محور جانبازان به سمت خیابان شهدا و امتداد آن تا میدان صیقلان  طی چندین مرحله  توسط اکیپ سازمان عمران بطور شبانه انجام شد. همچنین آسفالت محله پیرسرا، لکه گیری و ترمیم آسفالت محله صفاری، محدوده پارک نیکمرام، و ابتدای خیابان بیستون محدوده بقعه دانای علی نیز توسط سازمان عمران انجام گردید.
تسطیح ، شن ریزی و کمپکت کوچه های منتهی به ایستگاه ۱۴ آتش نشانی واقع در خیابان امام علی(ع) در بلوار دیلمان توسط ماشین آلات سازمان عمران انجام گردید و به زودی آسفالت این محدوده نیز انجام می شود.
همچنین، دومین مرحله گمانه زنی در حیاط عمارت بلدیه (ساختمان ساعت) به منظور تکمیل مطالعات مرمت این ساختمان میراثی با نظارت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان عمران و بازآفرینی انجام گردید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار