رییس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: کلاهبردار حرفه ای که با جعل عناوینی همچون مامور پلیس و قاضی قوه قضائیه اقدام به کلاهبرداری می کرد، در شهرستان کرج دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 17 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ نور محمد فتحی زاده اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان قاضی دادگستری و مامور پلیس و داشتن نفوذ در دستگاه قضائی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند، موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.
ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه محمدشهر شهرستان کرج شده و با تعقیب و مراقبت چند روزه پس از حصول اطمینان از حضورش در منزل دریک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.
فتحی زاده خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی لوازم نظامی غیر مجاز، فرم و مهرهای جعلی و مدارک شناسایی جعلی کشف شد. .
وی  با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، گفت: در تحقیقات و بازجویی های اولیه،  متهم با توجه به مدارک و مستندات موجود تاکنون به ۲ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده است.
رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز افزود: مردم از اعتماد بیجا به افرادی که خود را دارای مناسب دولتی و قضائی معرفی کرده و ادعای انجام کارهایی خارج از قانون را دارند خودداری کرده و در صورت مواجه با این افراد موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار