جلسه ملاقات مردمی جهت رسیدگی و رفع مشکلات پروژه های مسکن مهر شهرهای جدید به صورت غیرحضوری و از طریق پیام رسان های مجازی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 17 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به منظور رسیدگی به وضعیت متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پردیس، پرند و هشتگرد از طریق ارتباط از راه دور و به صورت مجازی با تعدادی از شهروندان این شهرها دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در طول این جلسه که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز ضرورت رسیدگی به مشکلات واحدهای مسکونی شهرهای جدید به‌صورت مجازی برگزار شد، با تأکید بر تحویل هرچه سریع‌تر واحدهای آماده در شهرهای پرند، پردیس و هشتگرد بیان کرد: واحدهایی که تاکنون به‌دلیل عدم نصب انشعابات باقی‌مانده به متقاضیان تحویل نشده است در اولویت رسیدگی‌ها قرارگرفته و مورد پیگیری جدی قرار گیرند.

او ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط پیش رو در وضعیت پروژه‌های مسکن مهر باقی‌مانده و فعال شدن پیمانکاران در این مناطق بیان کرد: مسئولان مروبطه در روند رسیدگی به پروژه‌ها توجه کنند ، هزینه نگهداری واحدها از متقاضیانی که واحدشان ۱۰۰ درصد آماده نبوده و حتی یکی از انشعاباتشان نصب نشده است به هیچ عنوان اخذ نشود.

طاهرخانی در طول جلسه با متقاضیان به صورت اختصاصی صحبت و مشکلات هر یک را مورد به مورد بررسی و دستورات لازم جهت رسیدگی و حل مسائل مطرح شده را به شرکت عمران شهر مربوطه صادر کرد.

گفتنی است جلسات ملاقات مردمی غیرحضوری از سوی شرکت عمران شهرهای جدید به‌صورت منظم برگزار و مسائل پروژه‌های باقی‌مانده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرامی شرکت عمران شهرهای جدید به نشانی _New_towns@ و دنبال کردن آن، ضمن آگاهی از آخرین اخبار این شرکت، مشکلات و مسائل خود را با مسئولین مربوطه در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار