کد خبر: ۸۵۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 17 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در متن پیام آمده است: 

 

بسمه تعالی
"تلاش در راه مدرسه سازی خود جهادی مقدس است" مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال 1354 را باید نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش دانست ، حضور و ظهور سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس به عنوان یکی از پر افتخارترین سازمان های تخصصی ایران که با هدف احداث، توسعه، ترمیم و نوسازی فضاهای آموزشی، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز آنها و نیز تعیین معیارها و استانداردهای مطلوب فضاهای آموزشی و پرورشی به عنوان بازوی عمرانی آموزش و پرورش ایجاد شد.
سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور سازمانی برخاسته از مردم، همراهِ مردم و در خدمت مردم است. که به لطف ایزدمنان در نهضت مقدس مدرسه سازی از پشتیبانی ارزشمند بدنه اجتماعی و کمک های بی دریغ خیرین نیک اندیش مدرسه ساز برخوردار است که این مشارکت فعال و فزاینده خیرین مدرسه ساز به الگوی الهام بخش رویکردهای مبتنی بر مردم برای عمران و آبادانی کشور تبدیل شده است.
امروز در آستانه ورود به چهل و پنجمین سال تاسیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هستیم، چهل و پنج سال تلاش و مجاهدت نیروی انسانی متخصص و متعهد که با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر برای اعتلای میهن اسلامی، منشاء دستاوردهای درخشان در نوسازی، بازسازی، مقاوم سازی، افزایش ایمنی، استانداردسازی و ارتقای چشمگیر کمّی و کیفی مدارس شده است؛این تلاش و اراده را ارج می‌نهیم و این سالروز خجسته را در کنار شما عزیزان پاس می‌داریم.
اینجانب ضمن تبریک این روز مبارک و با آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون ، امیدوارم امسال نیز که با تدبیر شایسته مقام معظم رهبری به عنوان "سال جهش تولید" نامگذاری گردیده با همت مضاعف در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و امر مقدس مدرسه سازی همواره موفق و سربلند باشید.
علی مناف زاده
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار