کد خبر: ۸۵۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 17 May 2020
 

تابناک/بسته‌های آموزشی و معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا در استان گیلان توزیع شد.

ادامه توزیع بسته‌های آموزشی و معیشتی در گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرگرد مرتضی نورسته، فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با سومین شب قدر در بخش‌های سنگر و کوچصفهان بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

او افزود: این بسته‌ها با مشارکت خیران و سپاه هر کدام به ارزش۲۵۰ هزار تومان تهیه و توزیع شده است.

بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی و آموزشی نیز در چابکسر، سنگر و مناطق عشایری فومن توزیع شد.

اسماعیل حسن زاده، مسئول قرارگاه جهادی امام جواد چابکسر گفت: ۱۵۶ بسته معیشتی با کمک خیران منطقه قاسم آباد علیا در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تهیه و بین خانواده‌های نیازمند چابکسر توزیع شد.

او افزود: این بسته‌ها شامل روغن، مرغ، برنج، رب، حبوبات، چای، مواد شوینده و ضدعفونی کننده به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، امام جمعه سنگر هم از توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران عضو موسسه امام حسن مجتبی سنگر در این بخش خبر داد.

او افزود: هر بسته معیشتی شامل خرما، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان بوده است.

علی علیزاده، معاون آموزشی آموزش و پرورش فومن هم با اشاره به توزیع ۱۰۰ بسته آموزشی در مدارس عشایری این شهرستان گفت: این بسته‌ها شامل سی دی‌های آموزشی و جزوه با عنوان درس نامه به ارزش بیش از ۵۰ میلیون ریال بود که بین دانش آموزان ۱۱ مدرسه که به تلویزیون و اینترنت دسترسی ندارند، توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار