منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم:/نماینده مجلس نباید در کارهای اجرایی دخالت کند
آن چیزی که مهم است باید به دولت کمک کنیم تا در فرصتی باقی مانده مشکلات پیش‌ روی کشور رفع شود که این امر بدون اتحاد و همدلی فراهم نمی شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵ 17 May 2020

به گزارش تابناک مازندران، محمد مهدی سعادتی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای به‌مناسبت روز روابط‌عمومی اظهار داشت :مهم‌ترین چالشی که با آن در شهرستان بابل مواجه هستیم عدم وحدت و انسجام و در گام دوم مدیریت است، چون اکثر مدیران بابل در وضعیت بسیار ضعیف هستند.

 

عدم وحدت، مهم‌ترین چالش بابل است
 

وی افزود: تقابل دولت با مجلس مشکلی از کشور را حل نمی کند و مجلس یازدهم  ، زمانی که به طور رسمی کارش را آغاز کند و کمیسیون های نمایندگان مشخص شود، کشور وارد فاز انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد و این وضعیت فرصتی برای تقابل دولت و مجلس قرار نمی دهد.

منتخب مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: آن چیزی که مهم است باید به دولت کمک کنیم تا در فرصتی باقی مانده مشکلات پیش‌ روی کشور رفع شود که این امر بدون اتحاد و همدلی فراهم نمی شود.

وی ادامه داد:هر مدیری که در شهرستان بابل فساد سیاسی، فساد اخلاقی و یا فساد مالی داشته باشد، باید برودوما آمده‌ایم تا به مردم وعده‌های الکی نداده ودروغ نگوییم.

سعادتی منتخب مجلس یازدهم تصریح کرد : مردم مازندران در انتخابات دوم اسفند ماه نشان دادند که خواهان تغییر هستند و همه ما باید از فرصت پیش رو برای خدمت رسانی بهره بگیریم.

وی افزود : نماینده مجلس نباید در کارهای اجرایی دخالت کند و این امر را به فرمانداران و بخشداران واگذار کند چون نماینده بر وظیفه خود که قانونگذاری و نظارت است باید تمرکز داشته باشد.

سعادتی همچنین در این نشست به بخشی از مشکلات شهرستان بابل اشاره کرد و گفت : امروز سایت زباله انجلیسی در منطقه بکر بابلکنار به یک فاجعه زیست محیطی تبدیل شده است که همه ما باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت های موجود مردم منطقه را از این بلای خانمان سوزنجات دهیم وبرای حل این مشکل نیاز به یک زمان مناسب داریم تا مکانی جدید برای دفع زباله انجلیسی بیابیم.

 

وی درپاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تابناک در مورد عضویت در کمیسیون‌های مجلس گفت:با سوابقی که بنده دارم ، باید درکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عضو شوم اما با توجه به مشکلات کشاورزان، اولویت بنده حضور در کمیسیون کشاورزی خواهد بود.

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار