مدیرعامل شرکت اب منطقه‌ای استان قزوین؛
مدیرعامل شرکت اب منطقه‌ای قزوین گفت: خوشبختانه امسال شرکت آب منطقه‌ای برای سربند اسفرورین، اعتبار ملی دریافت نموده و پیمانکار مربوطه در محل مستقر شده است و در آینده نزدیک و تا قبل از شروع بارندگی های پاییزی سربند اسفرورین، با استانداردهای بالا به صورت بتنی و با زیرسازی اصولی ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 16 May 2020

امسال سربند اسفرورین با سردهنه‌های استاندارد و بتنی ساخته می‎شود

آقای مهندس ملکی، مدیرعامل شرکت اب منطقه‌ای استان قزوین، در مصاحبه با خبرگزاری تابناک اظهار داشت؛ سه سال پیش و بعد از اولین سیلی که خطر جدی آن شهر را تهدید کرد، شرکت آب منطقه‌ای به استانداری پیشنهاد ساخت سردهنه‌های استاندارد و بتنی را داد و مقرر شد که سربند اسفرورین ساخته شود.

وی تصریح کرد: ولی متاسفانه در یک اقدام غیر کارشناسی شهردار وقت اسفرورین با رایزنی‌هایی که صورت داد مدعی شد، می‌تواند با یک چهارم مبلغ، این سربند را بازسازی نماید ولی متاسفانه به دلیل غیرکارشناسی بودن براورد ها، کل هزینه دریافتی در محل سربند هزینه شده (که شواهد آن نیز موجود است) و عملاً حیف و میل گردید و هیچ اتفاقی برای سربند اسفرورین نیفتاد.

مهندس ملکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال شرکت آب منطقه‌ای با رایزنی‌هایی که صورت داده، برای این سربند اعتبار ملی دریافت نموده و پیمانکار مربوطه در محل مستقر شده است و قول میدهیم در آینده نزدیک و تا قبل از شروع بارندگی های پاییزی سربند اسفرورین، با استانداردهای بالا به صورت بتنی و با زیرسازی اصولی ساخته خواهد شد. تا انشاالله در مواقع سیلآب، هیچ مشکلی برای کشاورزان به‌منظور آبیاری و اهالی شهر اسفرورین برای خطرات احتمالی به‌وجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار