احمد ملایری:
به گزارش تابناک سمنان: احمد ملایری فرماندار میامی گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۷ کیلو و ۹۷۸ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۸۵۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 16 May 2020

 

امکانات مورد نیاز مدیریت بحران در میامی احصاء شود - خبرگزاری مهر ...

فرماندار میامی  ظهر شنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر میامی، ضمن بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۲۷ کیلو و ۹۷۸ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در سطح شهرستان کشف و ضبط‌شده است، تاکید کرد: معضل اعتیاد کانون خانواده را متزلزل می‌کند لذا برخورد با این مقوله الزام است.

وی با بیان اینکه اعتیاد یکی از معضلات شهرستان میامی است، افزود: با توجه به تلاش‌هایی که از پیروزی انقلاب تاکنون صورت گرفته متأسفانه همچنان روند گسترش اعتیاد به مصرف مواد مخدر رو به رشد است.

احمد ملایری با بیان اینکه کمتر کسی است که با اشتیاق و عامدانه و آگاهانه سراغ مواد مخدر برود لذا بسیاری از افراد در اثر دوستی‌های ناسالم گرفتارشده‌اند که نتیجه آن طلاق و پاشیده شدن کانون خانواده و نابودی آینده فرزندان است، ابراز کرد: باید فرهنگ سازی کنیم و سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کنیم.

ملایری با اشاره به ایجاد مشاغل برای معتادان و حمایت از خانواده‌های مبتلایان توسط ادارات کار و ورزش و جوانان میامی، ابراز کرد: دستگاه‌هایی همچون سپاه، آموزش و پرورش برنامه‌هایی را ارائه دهند که بتوانیم از شیوع ابتلاء به اعتیاد پیشگیری کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار