مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد؛
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با مساعدت بنیاد مستضعفان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب هر یک از ایتام استان قزوین واریز شد که مجموع این کمک ۷۲۴ میلیون تومان شد.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 16 May 2020
 
 

 واریز ۷۲۴ میلیون تومان به حساب ایتام قزوین

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ؛ مهرعلی حق گویان بیان کرد: در استان قزوین بیش از ۳۱ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند که نیازهای آنها مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از مجموع جمعیت ۶۰ هزار نفری تحت حمایت، هزار و ۴۴۸ نفر را ایتام تشکیل می دهند که در کنار مساعدت های این نهاد، حامیان و نیکوکاران نیز از این عزیزان به صورت مادی و معنوی حمایت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص خانواده های دارای ایتام و حساسیت ها و سفارشات موکد دین مبین اسلام برای رسیدگی به ایتام، تلاش می کنیم تا خدمات شایسته ای را برای این دسته از مددجویان تحت حمایت داشته باشیم.

وی با تقدیر از عملکرد بنیاد مستضعفان در مساعدت به خانواده های نیازمند، افزود: با مساعدت بنیاد مستضعفان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب هر یک از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین واریز شد که مجموع این کمک ۷۲۴ میلیون تومان شد.

حق گویان عنوان کرد: مساعدت مذکور به ایتام استان قزوین همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) ابوالایتام واریز شد تا این کمک، گره ای از مشکلات آنها را رفع کند.

وی اعلام کرد: سال گذشته ۱۵ هزار و ۸۴ حامی بیش از شش میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام به ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: همچنین در طرح اکرام محسنین نیز حامیان بزرگوار، بیش از سه میلیارد و ۹۰۹ میلیون تومان به فرزندانی کمک کردند که از نعمت پدر محروم نیستند ولی پدر آنها دارای بیماری خاص و مشکلات جدی برای تامین معاش خانواده دارند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در اقصی نقاط استان و یا تماس با شماره  ۰۲۸۳۳۳۷۹۵۰۰ و همچنین از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک های خود را برای ایتام اهداء کنند و با پرداخت ماهیانه ۱۰ هزار تومان در طرح اکرام ایتام، یاریگر ایتام باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار