مدت بازگشایی مدارس چهار هفته، از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد، تعیین شده است.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 16 May 2020

اسفندیار نظری امروز درباره بازگشایی مدارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به‌صورت همزمان همه مدارس سطح استان در مقاطع مختلف ابتدایی تا متوسطه دایر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضور معلمان و مدیران مدارس برابر برنامه هفتگی اجباری خواهد بود، افزود: حضور دانش‌آموزان اختیاری و داوطلبانه خواهد بود، مگر دانش‌آموزانی که در این مدت از آموزش محروم بودند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه فردا اولین جلسه شورای آموزشی تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: مدت بازگشایی مدارس چهار هفته، از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد، تعیین شده است.

نظری با بیان اینکه بوفه‌ مدارس در این ایام تعطیل است، یادآور شد: برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم، مدارس تا دهم خرداد باز است.

وی درباره برگزاری امتحانات دانش‌آموزان، اظهار کرد: در دوره ابتدایی امتحانی نخواهیم داشت و آزمون نمی‌شود و ملاک ارزشیابی، توصیفی خواهد بود.

معاون آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم امتحانات به صورت غیرحضوری خواهد بود و آزمونی برگزار نخواهد شد و مدیران و معلمان درباره نمره تصمیم گیری خواهند کرد.

نظری بیان کرد: امتحانات پایه نهم هم به‌دلیل هدایت تحصیلی، به‌صورت حضوری بوده که نحوه آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: امتحانات پایه دوازدهم در تمامی رشته‌ها از ۱۷ خرداد آغاز شده و تا ۱۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت و آزمون دروس غیرنهایی در اختیار مدیر مدارس خواهد بود.

معاون آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه خانواده‌ها در این مدت از تجمع در مدارس پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان در مدرسه باید با ماسک و دستکش و مواد‌ ضدعفونی کننده باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار