آن چه که در مجلس دهم برای نظارت بر عملکرد قوای دیگر انجام نشد در مجلس یازدهم باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و عملکرد قوه قضاییه و دولت پیگیری و همه نمایندگان باید تلاش کنند تا ساختار مجلس قوی، کارآمد و هوشمند شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 15 May 2020

تابناک فارس: جعفر قادری با اشاره به اولویت‌های  مجلس یازدهم اظهار کرد: قطعا اولویت مجلس آینده باید مسائل اقتصادی باشد که اول در مجلس دهم مورد توجه قرار گرفت و از همین جهت نمایندگان باید بکوشند به سمت افزایش استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات کشور قدم بردارند.

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم باید با جدیت موضوع نظارت بر قوه مجریه را پیگیری کند و همچنین عملکرد قوه قضاییه را مورد توجه قرار دهد.


قادری ادامه داد: مبارزه با فساد از اولویت‌های دیگر مجلس یازدهم است که طی آن باید از نفوذ افراد فاسد به نظام اداری کشور جلوگیری شود و نیز فضایی پیش آید که موضوع فساد و مفسدان اقتصادی به خوبی پیگیری و با مرتکبان این دست از جرایم برخورد قاطع انجام شود.

ابراهیم عزیزی از دیگر منتخبین مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت:بدون شک همه نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند تا ساختار مجلس قوی، کارآمد و هوشمند شود و نمایندگان هم باید در عرصه‌هایی که اولویت جدی مردم است، فعال باشند.


وی با بیان اینکه از سوی دیگر مجلس باید کارآمد باشد، تاکید کرد: در صورتی که مجلس کارآمد نباشد، قطعاً مشکلات مردم پابرجا می‌ماند و بر این اساس باید اصلاحاتی در جهت کارآمدسازی مجلس در دستور کار قرار گیرد.
منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: در صورتی که این اصلاحات ساختاری در مجلس یازدهم اتفاق بیفتد قطعاً شاهد تحولات بسیار خوبی در کشور در جهت حل مشکلات مردم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
مجلس باید کارامد باشد !
یک کلمه از مادر عروس !
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
مجلسی ها خود دزد از اب درامده اند. یکی باید مواظب مجلسی ها باشد.
اگر مجلس دزد نداشته باشد درصد دزدان در سطح کشور به صفر می رسد. اگر مجلس دزد داشته باشد حتی یکی کل کشور به گند کشیده می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار