تا دو ماه آینده شیرآلات پدالی، جانشین شیرآلات سنتی در همه مدارس استان اصفهان می شود.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 14 May 2020

استاندار در یکصد و چهلمین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: با مشارکت سازمان نو سازی و تجهیز مدارس، خيران، انجمن اولیا و مربیان و همکاری مدرسه ظرف دو ماه آینده باید همه شیرآلات مدارس به شیرآلات پدالی تبدیل شوند تا هم مسائل بهداشتی رعایت و در مصرف آب صرفه جویی شود.

عباس رضایی با اظهار رضایت از تولید نرم افزارآموزشی ERP برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان افزود: کارهای نوآورانه و خلاقانه باید از آموزش و پرورش استان به کشور تعمیم یابد و این دستاوردها برای دوران پسا کرونا نیز به روز رسانی شده و از آن استفاده شود.

وی گفت همزمان با بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت و حضور اختیاری دانش آموزان، همه دستورالعمل‌های بهداشت محیط و ضد عفونی در مدارس باید مورد نظارت دقیق باشد و این نظارت‌ها تا پایان برگزاری امتحانات حضوری و شروع تعطیلی مدارس در تابستان ادامه یابد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان که از طریق ویدئو کنفرانس با همه شوراهای شهرستانها نیز در ارتباط بود از فرمانداران خواست تا مصوبات این جلسه را هر چه سریعتر اجرایی و از ظرفیت خيران در شهرستان‌ها بهره ببرند.

وی افزود: در اداره کل آموزش و پرورش استان شرایطی ایجاد شود تا گام‌های بلندتری به سمت تحقق دولت الکترونیک برداشته شود و در هر جلسه از دستاوردی از اقدامات ایجاد دولت الکترونیک گزارش ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار