3 کاندیدا برای نشستن بر کرسی ریاست چهار سال آینده هیأت بسکتبال استان قم در مجمع انتخابات این هیأت ورزشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۳ 14 May 2020

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که روز هجدهم خرداد ماه دوره ریاست مرتضی سخایی در هیأت بسکتبال استان قم به پایان می‌رسد اما مراحل برگزاری دوره جدید انتخابات برای تعیین ریاست این هیأت ورزشی انجام گرفته تا با حضور مسوولان فدراسیون بسکتبال، اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع رئیس جدید آن مشخص شود.

ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت بسکتبال استان قم در امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم انجام گرفته و با بررسی شرایط کاندیداهای ثبت‌نام کننده، در نهایت حضور سه نفر در مجمع انتخابات تایید شد تا هیأت بسکتبال قم رئیس جدید خود را از بین آنها بشناسد.

هنوز زمان دقیق برگزاری مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت مشخص نشده و فدراسیون بسکتبال باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند اما آنچه که قطعی شده رقابت مرتضی سخایی، محمدحسن طاهایی و امین یوسف‌لو برای نشستن بر کرسی ریاست این هیأت ورزشی است.

مجمع انتخابات ریاست هیأت بسکتبال استان قم با حضور رئیس فدراسیون این رشته یعنی رامین طباطبایی و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود تا این رشته ورزشی رئیس جدید خود را برای یک دوره چهار ساله جدید تا سال 1403 و برای جانشینی احتمالی مرتضی سخایی رئیس قبل آن بشناسد.

این در حالی است که مرتضی سخایی بار دیگر برای رقابت در انتخابات هیأت بسکتبال استان قم ثبت نام کرده و عملکرد وی در چهار سال گذشته از نگاه اهالی بسکتبال مثبت بوده، کسی که یک چهره کاملا بسکتبالی و شناخته شده این رشته در قم و کشور محسوب می‌شود و از داوران مطرح بسکتبال ایران است.

جالب‌تر این است که چهار سال قبل نیز دو تن از سه کاندیدای این دوره یعنی مرتضی سخایی و محمدحسن طاهایی برای ریاست هیأت بسکتبال قم رقابت کردند که پیروزی با سخایی بود و این بار نیز سخایی و طاهایی با یک کاندیدای جدید به نام امین یوسف‌لو رقابت جذاب‌تری برای ریاست هیأت بسکتبال قم تا سال 1403 دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار