مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: 70 درصد طرح‌های مدرسه‌سازی و تکمیل فضاهای آموزشی نیمه‌تمام استان باکمک نیکوکاران انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۴۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 13 May 2020

فریدالدین عبدیزدان افزود: خیران نیک‌اندیش و مدرسه‌ساز استان در سال گذشته با توجه به مشکلات عدیده‌ای اقتصادی در کشور محکم‌تر از قبل پا به میدان گذاشتند و ۱۱۵ میلیارد تومان برای طرح‌های مدرسه‌سازی هزینه کردند.

 وی طرح‌های مردمی و مشارکتی را ۳۳۴ طرح ذکر کرد که بیش از ۷۰ درصد طرح‌های مدرسه‌سازی استان را شامل می‌شود.

عبدیزدان افزود: از این تعداد ۲۱۳ پروژه در حال انجام است که تعدادی در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و مابقی در سالجاری افتتاح می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان افزود: در مجموع در سال گذشته ۸۸ پروژه با ۵۳۱ باب کلاس با همکاری و مشارکت نیکوکاران مدرسه‌ساز اصفهان تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

وی یادآور شد: خیران به طور متوسط سالانه ۳۵۰باب کلاس درس احداث و به آموزش و پرورش تحویل می‌دهند.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان افزود: بیشتر فضاهای آموزشی ساخته شده توسط خیران در سال‌های اخیر برمبنای نیازهای آموزشی مناطق و با معماری اصیل ایرانی صورت گرفته است.

وی از خیران به عنوان الگوهای فرهنگی جامعه یاد و اضافه کرد: این افراد که همگی از اقشار متمول جامعه نیستند با گذشت مال خود در راه اعتلای فرهنگی و آموزشی جامعه گام برمی‌دارند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان افزود : در سال ۹۹ نیز میزان تعهد خیران مدرسه ساز استان به  ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار