امید حاج محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل دامپزشکی کرمانشاه با اشاره به آمار ورود دام در استان در سال ۹۸ به استان گفت: تعداد ۵۲ هزار دام گوسفند و بز به همراه ۱۳ هزار دام گاو و گوساله طی سال قبل وارد استان کرمانشاه شدند.  
کد خبر: ۸۴۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 13 May 2020

امید حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تعداد ۵۲ هزار دام گوسفند و بز به همراه ۱۳ هزار دام گاو و گوساله طی سال قبل وارد استان کرمانشاه شدند و نیز خروج ۳۲۴ هزار دام گوسفند و بز به همراه یک هزار و ۶۵۰ دام گاو و گوساله ثبت شده است.


وی خاطر نشان کرد:دربخش صادرات دام مجوز‌های صادر شده برای محموله‌های دام به خارج از استان در سال ۹۸ به تعداد ۲۲ هزار و ۶۶۸ و  برای محموله‌های داخل استان نیز هفت هزار و ۶۲۷ مورد بوده است.
 
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه افزود:مقدار فرآورده ضبط و امحاء شده در سال ۹۸ بیش از ۱۹۰ تن است که در این مدت ۸۳ واحد به مراجع قضایی معرفی و همچنین ۵۶۹ واحد پلمب شده است.


حاج محمدی تعداد پروانه تاسیس را ۲۷۲ مورد و پروانه بهره برداری اماکن دامی را ۳۴۷ مورد عنوان کرد. وی کشتار تعداد ۹۰ هزار دام سبک و بیش از ۲۴ هزار و ۷۰۰ دام سنگین را آمار کشتار در سال ۹۸ عنوان کرد و افزود: بیش از ۴۲ هزار کیلوگرم ضبطی نیز بدلیل مشکلات بهداشتی داشته ایم.


مدیرکل دامپزشکی تعداد طیور کشتار شده را نیز حدود ۸ میلیون و ۲۲۰ هزار عنوان کرد که از این تعداد بیش از ۶۴ هزار و ۳۰۰ قطعه ضبط شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار