اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در 24 اردیبهشت
اخبار حوزه انتظامی مازندران در 23 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۴۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 13 May 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز شنبه مورخ 23 اردیبهشت ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/2/23 تقدیم حضور می گردد :

 حادثه رانندگی با 7 مصدوم در بهشهر 

رئیس پلیس راه استان مازندران از حادثه رانندگی با 7 مصدوم در شهرستان بهشهر خبر داد . 

سرهنگ "علیرضا قدمی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در یکی از محورهای روستایی شهرستان بهشهر بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران ، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودرو مینی بوس با 4 خودروی سواری به وقوع پیوست 7 تن از سرنشینان این خودروها مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: 4 تن از مصدومان این حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه ترخیص و سایر افراد بستری شدند .

وی اظهار داشت: پس از بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان ، علت وقوع این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده مینی بوس اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه به رانندگان توصیه کرد: با رعايت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن بالا بردن ضريب ايمني خود و سایر افراد، فرهنگ خود را به نمايش بگذارند.

 محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه تا روز شنبه 27 اردیبهشت ماه خبر داد. 

 سرهنگ "علیرضا قدمی" اظهار داشت : به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه جاری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي " كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه "و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور " كرج- چالوس"، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 26 اردیبهشت ماه از ابتدای "آزاد راه تهران – شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج" و تهران به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت24 روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه و جمعه 26 اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، اضافه کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعدازظهر تا 22 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 6 بعد ازظهر تا 22 همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل از "آب اسک" به "رودهن" محدوده "مشا" به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی تاکید کرد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو و متعاقبا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#

 

سارقان حرفه ای سیم و کابل برق در بابل به دام افتادند 

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 3 سارق سیم و کابل برق و مخابرات با 63 فقره سرقت در بابل خبر داد . 

سردارمرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق و مخابرات از شبکه های توزیع در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محل های وقوع سرقت، موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای سابقه دار در این سرقت ها شدند.

سردارمیرزایی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند .

وی از دستگیری 2 همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 63 فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

 

کشف 10 تن چوب قاچاق در شهرستان بابل 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 10 تن چوب آلات جنگلي قاچاق از یک کامیون در شهرستان بابل خبر داد. 

 سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل، حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو کامیون حامل چوب مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق به کشف 10 تن چوب آلات جنگلی قاچاق شدند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: در این خصوص راننده خودرو به اتهام قاچاق چوب دستگیر و اموال مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

 سارق ساختمان های نیمه کاره در بابل دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات ساختمانی از ساختمان های در حال احداث این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 کشف 6 کیلو تریاک در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف 6 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "مهدی خادمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ خادمی، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی متهم که دارای 5 فقره سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل وی 6 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین اظهار داشت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

 سارقان ساربقه دار این بار با 8 فقره در بهشهر به دام افتادند 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2 سارق منزل و موتورسیکلت با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و موتورسیکلت در شهرستان بهشهر ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های همه جانبه 2 سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت موتورسیکلت و 4 فقره سرقت منزل طی یک ماه اخیر در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 کشف 5 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در بابلسر 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف 5 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در اين شهرستان، خبر داد. 

 سرهنگ"حسین اسدی" در بيان جزئیات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی، قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: مأموران پس از بررسی های همه جانبه سارق راشناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضايي وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی اعتراف كرد.

سرهنگ اسدی با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از شهروندان خواست: برای پيشگيري از وقوع سرقت، ضمن استفاده از وسايل ايمني و هشدار دهنده در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 انتشار دهنده فیلم های غیر اخلاقی در بهشهر دستگیر شد 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری عامل انتشارتصاویر و فیلم های غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد. 

 سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر و فیلم های غیر اخلاقی در برخی از گروه های اجتماعی مجازی موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات علمی و تخصصی متهم را شناسايي و با هماهنگي قضائي وی را دستگير کردند.

سرهنگ عنایتی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی خود مبنی بر انتشار تصاویر و فیلم های غیر اخلاقی در کانال ها و گروه های اجتماعی اعتراف کرد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 کشف 9 فقره سرقت منزل در كلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ قاسم عزيزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و تامين امنيت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند .

سرهنگ عزیزی از توقیف 2 خودرو و دستگیری 2 مالخر اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد .

عزیزی همچنین اظهار داشت: متهمان ضمن اعتراف به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

 

کشف بیت کویین‌های میلیاردی قاچاق در نوشهر 

فرمانده انتظامی نوشهر از کشف 166 دستگاه تجهیزات و متعلقات بیت کویین به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ " قاسم محمدی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت خبری مبنی بر نصب تجهیزات ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسي از منزل متهم 166 دستگاه تجهیزات مربوط به بیت کویین كشف شد .

سرهنگ محمدی ارزش تجهیزات مربوطه را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در اين راستا 4 نفر دیگر از همدستان متهم نیز دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با تاکید بر اینکه پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار