کد خبر: ۸۴۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 13 May 2020
 
خبرگزاری میزان- نبی دهمرده به عنوان رئیس هیئت کشتی استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.
 

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: انتخابات هیئت کشتی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و در نهایت نبی دهمرده با ۱۲ رأی به عنوان رییس جدید هیئت کشتی این استان انتخاب شد.

عسگری در مورد تعیین تکلیف دیگر هیئت‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند تصریح کرد: به دلیل شرایط کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعیین تکلیف هیئت‌های کشتی با سرپرست کمی به تأخیر افتاد که خوشبختانه امروز توانستیم انتخابات هیئت کشتی استان سیستان و بلوچستان را برگزار کنیم. هیئت‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کرمان، لرستان، گیلان، مرکزی و مازندران با سرپرست اداره می‌شوند که درصورت فراهم شدن شرایط در اسرع وقت نسبت به برگزاری انتخابات این هیئت‌ها نیز اقدام می‌کنیم.

*نیمی از هزینه‌های هیئت کشتی را تقبل خواهم کرد

نبی دهمرده پس از انتخاب شدن به این سمت گفت: خوشحالم که امروز به عنوان رییس هیئت کشتی استان انتخاب شدم و اولین حرکت ما پس از برطرف شدن مشکلات ناشی از ویروس کرونا اجرای برنامه‌های کوتاه مدت است. بررسی امکانات و تجهیز سالن‌های کشتی، برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری در استان و پیگیری کار‌های اداری و اجرایی از برنامه‌های کوتاه مدت ماست.

وی با اعلام اینکه دو سال بعنوان اسپانسر از کشتی سیستان و بلوچستان حمایت کرده است تصریح کرد: به عنوان یک کارآفرین، این کار را ادامه داده و نیمی از هزینه‌های هیئت کشتی را تقبل خواهم کرد. البته دوستانی نیز دارم که علاقمند به حمایت از کشتی استان هستند و امیدوارم که بتوانند کمک خوبی را به کشتی این استان محروم انجام دهند.

دهمرده در مورد وضعیت کشتی استان سیستان و بلوچستان گفت: نیاز‌های مبرمی در بحث آموزش، فنی، اعزام‌ها و اردو‌ها داریم. سیستان و بلوچستان استان محرومی است و کشتی‌گیرانی که از این استان به اردو‌های تیم‌های ملی می‌رسند با تلاش و سختی این کار را انجام می‌دهند. از فدراسیون کشتی می‌خواهم که نگاه ویژه‌ای به کشتی ما داشته باشد و فرصت‌های بیشتری را به نمایندگان ما بدهد.

رییس هیئت کشتی استان سیستان و بلوچستان در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: به دنبال تعامل هرچه بیشتر و همکاری با فدراسیون کشتی هستیم و قصد داریم حداقل یک اردوی تیم‌های ملی کشتی را با نظر فدراسیون میزبانی کنیم.  قصد داریم لیگ استانی را راه‌اندازی کنیم و این مسابقات با توجه به پتانسیل ما در رده‌های سنی که موفق‌تر بودیم برگزار خواهد شد. در پایان هرسال مجمع عمومی هیئت استان را برگزار می‌کنیم و برنامه‌ها و اعتبارات مالی خود را برای سال آینده تنظیم و تصویب می‌کنیم. در نظر داریم این برنامه‌ها را پیش از اجرا به فدراسیون کشتی نیز ارائه دهیم تا از نظرات کارشناسی آنها نیز بهره ببریم و بتوانیم طبق تقویم فدراسیون کشتی، کار‌ها را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار