رئیس هیأت کشتی استان البرز گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت های ورزشی به حالت تعلیق درآمده و ما منتظر آن هستیم که پس از رفع شدن این مشکل برنامه های خود را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۸۴۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 13 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حمید یاری گفت: طبق سنوات گذشته قصد داریم لیگ کشتی پایه را در استان برگزار کنیم، ضمن اینکه با رایزنی که با مسئولان فدراسیون انجام داده ایم و صحبت هایی که با اسپانسر داشته ایم قصد داریم که در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی نیز حضور داشته باشیم.

یاری در مورد وضعیت کشتی استان البرز گفت: در حال حاضر که برنامه ای را نمی توانیم اجرایی کنیم اما با کشتی گیران ملی پوش خود از جمله حسین نوری، یوسف قادریان، رضا خدری و علیرضا کریمی در تماس هستیم و برنامه های آن ها را پیگیری می کنیم. در مورد علیرضا کریمی نیز با رایزنی که با هیأت پزشکی ورزشی استان البرز انجام داده ایم، کارهای فیزیوتراپی و بازتوانی وی در استان انجام می شود.

وی ادامه داد: هفته آینده نیز برگزاری مجمع عمومی هیأت کشتی استان را در دستور کار داریم تا تصمیمات و برنامه های خود را برای سال جاری نهایی کنیم.

یاری در مورد تعاملات هیأت کشتی با فدراسیون کشتی گفت: جلساتی را با فدراسیون داشته ایم و همکاری لازم وجود دارد. البته فدراسیون به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانست برخی از مسابقات و اردوهای خود را برگزار کند و در حال حاضر نیز نمی تواند فعالیت ورزشی را انجام دهد، اما در این شرایط که کاری نمی توان کرد، پرداخت مطالبات و بدهی ها از سوی فدراسیون را اقدامی مثبت می دانم.

وی در مورد طرح چرخه انتخابی تیم ملی اظهار داشت: دیکته نانوشته غلط ندارد و قطعا این طرح هم همانند سایر طرح ها دارای ایراداتی خواهد بود اما این ایرادات در اجرا مشخص خواهد شد و باید کمی آستانه صبر و تحمل را بالا ببریم و بگذاریم که کار پیش برود. سال آینده مسابقات مهم المپیک را پیش رو داریم و قطعا هدف تمامی جامعه کشتی موفقیت در این آوردگاه مهم است و امیدوارم که شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار