کد خبر: ۸۴۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 13 May 2020
تابناک/رزمایش دانش آموزی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان امروز(۲۳ اردیبهشت) در رشت برگزار شد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی» در حاشیه اجرای رزمایش دانش آموزی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه که امروز (سه شنبه، ۲۳ اردیبهشت) در مسجد قدس رشت برگزار شد اظهار کرد: این حرکت مصداق تعاونوا علی ابر و تقوی بوده و زیبایی آن در این است که جوانان در این امر دینی و قرآنی مشارکت دارند.



منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جوانان ایرانی چه در دوران انقلاب و دفاع مقدس و چه اکنون نشان داده اند که پای انقلاب، آرمان ها و ارزش های آن هستند.



وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که باید صدای محرومان باشیم گفت: نیازمندانی هستند که نیاز خود را به زبان نمی آورند و شما با این حرکت نشان می دهید که آنها تنها نیستند و به فکر آنان هستید.
 

 

«نادر جهان آرای» نیز مواسات را کار ارزشمندی توصیف کرد که از طرف خداوند سفارش شده است و گفت: بستر مناسبی برای ثبت جلوه های ماندگار و درخشان در کمک به همنوعان فراهم شده است که فرصت خدمت و خیرخواهی را در بین مردم، همکاران ما و دانش آموزان افزایش می دهد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان افزود: ما باید همیشه به فکر همنوعان ضعیف تر از خود بوده و وظیفه کمک به نیازمندان را به عنوان یک الگوسازی و فرهنگ داشته باشیم.
 

 

وی در این رزمایش، نیروهای فرهنگی را الگوهای مؤثری در انجام کارهای خیرخواهانه دانست که می توانند همراهی، همدلی و مهربانی کردن را نیز به غیر از کمک های نقدی در همه ایام به ویژه در ماه مبارک رمضان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه کنند.
 

 

جهان آرای اذعان کرد: آموزش و پرورش در کنار شناسایی نیازمندان جلوه های همراهی خوبی را در زمینه تقویت جایگاه کمک به نیازمندان و فعالیت های خیرخواهانه در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار