معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: افراد پرخطر نباید در مراسم شب قدر شرکت کرده و باید این مراسم را از منازل خود دنبال کنند.
کد خبر: ۸۴۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸ 13 May 2020

به گزارش تابناک قم، سیامک محبی در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به موضوع کرونا اظهار کرد: باید موضوع جدی بودن کرونا دوباره به مردم گوشزد شود، همچنین در خصوص دستورالعمل در خصوص شب قدر نیز باید به مردم اطلاع رسانی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: افراد پرخطر نباید در مراسم شب قدر شرکت کنند، بلکه باید این مراسم را از منازل خود دنبال نمایند، احتمال مرگ و میر به دلیل ابتلا کرونا در افراد پرخطر زیاد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: حداکثر زمان پیش بینی شده برای مراسم شب قدر دو ساعت است، نباید نذورات در این مراسم توزیع شود، همچنین امام جماعت، هیأت امنا و بسیج وظیفه نظارت بر حسن اجرای پروتکل بهداشتی برای مراسم شب قدر را در مساجد دارند، دغدغه در دسترس بودن ماسک و دستکش را برای مردم برای شرکت در این مراسم داریم.

محبی با اشاره به روز بازارها در استان قم اظهار کرد: روز بازارها جزو اصناف پرخطر هستند و هیچ پروتکلی توسط وزارت بهداشت برای فعالیت این صنف تهیه نشده است، به دنبال تهیه پروتکلی در استان قم در این زمینه هستیم تا به ستاد ملی کرونا ارسال کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار