حجت‌الاسلام علی نظیری بیان کرد: در حال حاضر تصمیم بر این است که برنامه شب‌های قدر به صورت مجازی برگزار شود مگر اینکه ابلاغ جدیدی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۴۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 11 May 2020
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه احیای شب‌های قدر بدون حضور در مساجد و حسینیه‌هاست گفت: در حال حاضر تصمیم بر این است که برنامه شب‌های قدر به صورت مجازی برگزار شود مگر اینکه ابلاغ جدیدی صورت گیرد.

به گزارش فارس، با توجه به نزدیکی شب‌های قدر و بازگشایی مساجد برای برپایی مراسم شب‌های احیا، اما هنوز تصمیمی برای بازگشایی مساجد گرفته نشده است.

با وجود اعلام پروتکلی از سوی وزارت بهداشت مبنی بر بازگشایی مساجد و تشکیل جلسات کشوری و استانی هنوز ابلاغیه رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

بر این اساس مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه وزارت بهداشت در حال تهیه پروتکلی برای بازگشایی مساجد در شب‌های قدر است اظهار کرد: امروز ستاد استانی مبارزه با کرونا تشکیل شد، اما هنوز تصمیمی گرفته نشد.

حجت‌الاسلام علی نظیری بیان کرد: در حال حاضر تصمیم بر این است که برنامه شب‌های قدر به صورت مجازی برگزار شود مگر اینکه ابلاغ جدیدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز مکانی که برای پخش زنده مراسم شب احیا در نظر گرفته شده، مشخص نیست یادآور شد: فرمایشات رهبری نیز برای در نظر گرفتن راهکاری برای برگزاری حضوری مراسم‌ها بود، که تدابیر آن باید همراه با پروتکل‌های بهداشتی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اگر هم قرار باشد مراسمی به صورت دسته‌جمعی برگزار شود باید در فضای باز یا صحن مساجد آن هم با رعایت مسائل بهداشتی همراه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار