مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از راه‌اندازی سامانه استانی اطلاع رسانی راه‌ها در البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 11 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ گودرز محمودی اظهار کرد: به منظور تسریع در پاسخگویی و کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان با اپراتور در مواقع بحران و شرایط خاص جوی و همچنین تقسیم بار متقاضیان ارتباط با اپراتور در تماس‌های ۱۴۱ کشوری، پاسخگویی به تماس‌های تلفنی سامانه مذکور به صورت استانی انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به تسلط بیشتر اپراتورهای استانی به اطلاعات راه و حمل و نقل حوزه استحفاظی استان و مشکلات مرتبط با هر استان پاسخگویی استانی موجب افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس گیرندگان شده و رضایتمندی بیشتر هموطنان را در پی خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تاکید کرد: علاوه بر آن در صورت بروز هرگونه مشکل، اختلال فنی و شبکه ای برای ستاد و یا هر یک از استان‌ها و عدم امکان پاسخگویی به تماس گیرندگان در آن مرکز، قابلیت انتقال تماس‌ها به ستاد و یا سایر استان‌های معین نیز وجود دارد.

وی در ادامه پاسخگویی به تماس‌های هموطنان و مسافران در خصوص وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه‌ها، ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی و همچنین ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی را از جمله خدماتی ذکر کرد که در بستر سامانه ۱۴۱ به مردم ارائه می‌شود.

محمودی در بخش دیگری گفت: در سال گذشته متوسط تماس روزانه با سامانه ۱۴۱ در استان البرز بالغ بر ۴۰ هزار و ۱۰۱ تماس بوده است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته یک میلیون و ۴۹۷ هزار و ۱۶ تماس با ۱۴۱ استان البرز برقرار شد که از این تعداد ۱۸۱ هزار و ۵۴۳ مورد آن به صورت تلفنی و از طریق اپراتور پاسخگویی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار