رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف کاهش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۴۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱ 11 May 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده، به تدریج کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 18 درجه و 35 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 65 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 15 درجه و 33 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید است.

قاضی با بیان اینکه در روز سه شنبه آسمان استان قم صاف تا کمی ابری است، گفت: در آن روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 13 درجه و 29 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 18 درجه و 34 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار