نشست هم اندیشی مسؤولان مسجد محوری استان قم به همت شبکه راهبردی مساجد به میزبانی مسجد علی ابن ابی طالب شهر قائم (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰ 11 May 2020

به گزارش تابناک قم، نشست هم اندیشی مسؤولان مسجد محوری استان قم به همت شبکه راهبردی مساجد به میزبانی مسجد علی ابن ابیطالب شهر قائم (عج) برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام قوامی امام جمعه پردیسان، حجت الاسلام عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، حجت الاسلام روحانی مسئول کانون مساجد استان قم، حسن مالکی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و اقبالیان شهردار منطقه پنج حضور داشتند.

همچنین رمضانی معاونت فرهنگی اداره کل ورزشی جوانان استان، جنتی مسؤول مرکز خدمات مساجد استان قم و مسلمی فر مسئول شبکه راهبردی مساجد باهدف بررسی نقش مساجد در منطقه و همچنین برسی موانع و راهکار هایی برای پیشرفت و دیده شدن فعالیت های مساجد در این نشست حضور داشتند.

حجت الاسلام قوامی امام جمعه پردیسان در این نشست با اشاره به طرح مسجد محوری پردیسان عنوان کرد: این طرح به صورت موفقیت آمیز و با بازدهی صد درصدی بوده و توصیه داشتند که هفت منطقه دیگر نیز از تجربه این طرح در پردیسان استفاده کنند.

وی همچنین از اجرایی شدن طرح کانون های مجتمع های مسکونی به عنوان امام مجتمع خبر داد.

امام جمعه پردیسان گفت: رویکرد استانی نسبت به مساجد مثبت شده و مساجد و ائمه جماعت باید ظرفیت خود را افزایش دهند.

حجت الاسلام عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی قم نیز در این نشست عنوان کرد: نقش امام جماعت باید در تمام مسائل پررنگ تر بوده و ظهور و بروز بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: در این سالها به مقام امام جماعت توجه نشده و حتی ائمه جماعت نیز نقش خود را دست کم می گیرند، دغدغه ما نقش امام جماعت در مسجد محله است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار