اخبار حوزه انتظامی مازندران در 21 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۴۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 10 May 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز یکشنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه سال 1399 به این شرح است :

کشف تابلو فرش سرقتی 10 میلیاردی در قائم شهر 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق و کشف تابلو فرش سرقتی 10 میلیاردی در شهرستان "قائم شهر" خبر داد . 

سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر،گفت: در پی وقوع سرقت یک تخته فرش دست بافت سوزن دوزی شده با ارزش بالا از یک شهروند در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات از مال باخته دریافتند، سارقان که حدودا 30 ساله بودند در پوشش خریدار فرش، طي قرار قبلي به درب منزل مال باخته مراجعه کردند و در یک اقدام غافلگیرانه با قاپیدن تابلو فرش به وسیله یک دستگاه خودرو از محل متواری شدند.

سرهنگ ساداتی، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی یکی از سارقان در سطح شهرستان قائم شهر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی متهم اصلی این پرونده، تصریح کرد: متهم اصلی پرونده که با انتشار آگهي، قصد فروش تابلوي مسروقه را در یکی از استان های غربی کشور داشت که با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف تابلو فرش سرقتی از این متهم، خاطرنشان کرد: 2 متهم این پرونده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 محموله لوازم خانگی قاچاق در گلوگاه متوقف شد 

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان "گلوگاه" از کشف کالاي قاچاق به ارزش550 میلیون ریالی از 2 دستگاه خودرو وانت بار خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با رصد محورهاي مواصلاتي و خودروهاي مشکوک، ماموران اين فرماندهي موفق به شناسايي 2 خودرو حامل کالاي قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصريح کرد: با توقیف خودروهای مورد نظر و طی بازرسی به عمل آمده موفق به کشف لوازم خانگی قاچاق شامل تلویزیون، یخچال، کولر، جار و برقی و... شدند.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه خودروهای توقیفی فاقد مجوز انتقال کالا و برگ تردد و فاکتور رسمی معتبر بوده اند، عنوان کرد: کالای قاچاق از استان های غربی کشور و برای انتقال به استان گلستان بارگیری شده بود.

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه، افزود: متهمان به مرجع قضائی معرفی و کالاهای مکشوفه تحویل اداره صنعت معدت وتجارت شهرستان تحويل شد.

وی گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه قاچاق550 میلیون ریال برآورد شده است.

 

------------------------------------------------

 

کشف 21 فقره سرقت داخل خودرو در "تنکابن" 

فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" از شناسایی و دستگیری سارق داخل خودرو با 21 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد صادق شاه نظری" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان "تنکابن" موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه سرقت ماموران پلیس آگاهی، موفق شدند، سارق داخل خودرو را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیرکردند و در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

سرهنگ شاه نظری، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 21 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.#

 

-------------------------------------------------

 

بازداشت زوج سارق سیم و کابل برق در شهرستان چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان "چالوس" از زن و مرد سارق سیم و کابل برق و تلفن ساختمان های نیمه کاره خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ذات الله رضوانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و تلفن از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهمان به سرقت که یک زن و مرد بودند، شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 150 متر کابل برق و 250 متر سیم تلفن در مخفیگاه این زوج سارق خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی اموال مسروقه 280 میلیون ریال برآورد شده و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رضوانی به مالکان ساختمان های در حال ساخت هشدار داد و به آنان توصیه کرد: حتی الاامکان با گماردن نگهبان از این گونه سرقت ها جلوگیری کنند.

 

------------------------------------------

 

پلمپ 7 واحد صنفی متخلف درگلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از پلمب 7 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبرگفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از150 واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند .

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" از پلمب 7 واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح همچنین به 90 واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد .

وی از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي پليس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

---------------------------------------------

 

دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند .

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

وی از شهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک با اعلام مراتب به پلیس110پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

 

------------------------------------------------

 

دستگیری سارقان حرفه ای اماکن خصوصی در جویبار 

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری 4 سارق حرفه ای با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 4 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .

سرهنگ جعفری، افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند .

سرهنگ جعفری از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

 

------------------------------------------------

 

کشف 7 تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 4 قاچاقچی محصولات جنگلی و کشف 4 و نیم تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب و فراورده های جنگلی توسط چند قاچاقچی چوب در مناطق جنگلی چمستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران با حضور در مناطق یاد شده، در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری 4 قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شالیکار از توقیف 2 خودروی نیسان و 2 تیلر کشاورزی حامل چوب در این عملیات ها خبر داد و اظهار داشت: در مجموع 7 تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودروها کشف شد .

وی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

 

-----------------------------------------------

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق شناسايي و دستگير شد .

سرهنگ محمدی، همچنین اظهار داشت: متهم در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 5 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند.

 

----------------------------------------------

 

دستگیری شرور زور گیر در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری شرور زورگیر با 8 فقره زورگیری در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد صادق شاه نظری" درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری، شرارت و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم توسط فردی شرور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را که با تهدید شهروندان و مسافران و همچنین رانندگان خودروهای عبوری این شهرستان اقدام به زورگیری از آنان می کرد شناسایی کردند .

سرهنگ شاه نظری خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی تنکابن در خاتمه با بیان این که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار